روزهای سخت سرلک برای قرار گرفتن در لیست نهایی کی روش

به نظر می رسد در میان بازیکنان پرسپولیس کار میلاد سرلک برای قرار گرفتن در لیست نهایی کارلوس کی روش دشوارتر است.

روزهای سخت سرلک برای قرار گرفتن در لیست نهایی کی روش

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در کمپ تیم ملی زیر نظر کی روش و دستیارانش درحال انجام است و تمام بازیکنان داخلی حاضر در اردو تمام تلاش خود را برای قرار گرفتن در لیست نهایی مسافران قطر به کار گرفته اند.

از میان 5 بازیکن پرسپولیس حاضر در اردو به نظر می رود حضور بیرانوند، پورعلی گنجی و وحید امیری در لیست نهایی قطعی است و البته مهدی ترابی نیز با وجود افت زیاد چند هفته اخیر بسیار بعید است در کاروان اعزامی تیم ملی به قطر جایی نداشته باشد.

اما تردیدی نیست که کار میلاد سرلک برای رسیدن به مرحله آخر سخت تر از بقیه است. او علاوه بر رقابت با رقبای سرسختی چون امید ابراهیمی، سعید عزت الهی، احمد نورالهی و حتی احسان حاج صفی باید با علی کریمی نیز رقابت کند. اگرچه علی کریمی به واسطه مصدومیت از شرایط خوب گذشته اش فاصله گرفته و میلاد سرلک فاصله زیادی با او دارد اما باز هم سرلک باید در این یک هفته باقی مانده تلاش مضاعفی داشته باشد تا در بین 4 هافبک دفاعی نهایی لیست کی روش قرار گیرد. در این صورت حاج صفی به پست دفاع چپ بازگشته و جای ابوالفضل جلالی را خواهد گرفت و میلاد سرلک به عنوان هافبک دفاعی راهی قطر خواهد شد. علی کریمی نیز درنهایت از لیست کنار گذاشته خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها