اتمام حجت کارلوس کی‌‌روش؛ حتی کارمندان هتل هم نباید در جلسات فنی حاضر باشند!

کارلوس کی‌ روش اعلام کرده در جلسات فنی تیم ملی ایران حتی کارمندان هتل هم نباید حضور داشته باشند

اتمام حجت کارلوس کی‌‌روش؛ حتی کارمندان هتل هم نباید در جلسات فنی حاضر باشند!

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد کاروان ایران روز ۲۲ آبان به سوی قطر پرواز خواهد کرد و ۸ روز پیش از اولین مسابقه خود در جام‌جهانی وارد هتل محل اقامتش می‌شود تا کاملاً با جو حاکم بر این مسابقات و وضعیت آب و هوایی کشور میزبان آشنا شود. 

قطعاً از اولین روز حضور ما در قطر تا چند ساعت پیش از برگزاری آخرین مسابقه ایران در این تورنمنت شاهد برگزاری جلسات مداوم فنی میان کارلوس کی‌روش با دستیاران خود و همچنین ملی‌پوشان ایران خواهیم بود. جلساتی که بسیار مهم و به‌ نوعی محرمانه است به طوری که معمولاً سرمربیان تیم‌ها غیر از افرادی که خودشان معین می‌کنند، به هیچ فرد دیگری حتی اگر عضو کاروان آن کشور باشد هم اجازه ورود به آن را نمی‌دهند. 

اینطور که عصر پنجشنبه شنیدیم کارلوس کی‌روش با عوامل برگزاری مسابقات کاملاً اتمام حجت کرده و به آنها گفته است تحت هیچ شرایطی هنگام برگزاری نشست‌های فنی با همکاران یا شاگردانش هیچ‌کدام از اعضای فیفا یا حتی کارمندان هتل محل اقامت تیم ملی نیز نباید در سالن مذکور حضور داشته باشند و کارهای مربوط به نظافت یا تعمیرات وسایل داخل سالن حتماً باید قبل از آغاز نشست آنها به پایان برسد و عوامل هتل آنجا را ترک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها