کعبی: باختیم اما زندگی تمام نمی‌شود و محکم‌ ادامه می‌دهیم

مربی تیم فولاد معتقد است تیمشان روز گذشته عملکرد خوبی در برابر گل‌گهر از خود نشان داده است

کعبی: باختیم اما زندگی تمام نمی‌شود و محکم‌ ادامه می‌دهیم

مربی تیم فولاد معتقد است تیمشان روز گذشته عملکرد خوبی در برابر گل‌گهر از خود نشان داده است.

حسین کعبی در خصوص دیدار برابر گل‌گهر سیرجان  گفت: در این هفته تمامی بازی‌های گل‌گهر را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم چگونه باید به حریف ضربه بزنیم. در نیمه اول تیم حریف به زمین ما نیامد چه برسد به اینکه بخواهد حمله‌ای بکند. تمام بازی در اختیار ما بود و چند موقعیت داشتیم که فکر می‌کنم روز خوب گلر حریف بود وگرنه می‌‌‌توانستیم همان نیمه نخست کار را تمام کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم بازی کاملا دست ما بود اما یک اشتباه انجام دادیم و روی ضدحمله تیم حریف گلزنی کرد. پس از آن هم موقعیت داشتیم اما در ادامه بازهم روی یک اشتباه ساده دیگر در میانه میدان باعث شد خیلی بچه‌گانه گل دوم را بخوریم. فکر می‌کنم همه  کارشناسان کیفیت تیم ما را در این دو هفته حداقل دیدند ولى به اندازه تلاشمان، امتیاز نگرفتیم زیبایى فوتبال همین است. در مسیر درستى قرار داریم و همه از این دو هفته ناراحتیم ولى روند تیم و  تلاش بازیکنان خوب است. گل گهر نیمه دوم دفاعى تر شد و تغییر تاکتیک داد. آنها به دنبال تساوی بودند اما در روز نمایش عالی ما، فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. اما به هرحال تبریک به تیم گل‌گهر سیرجان.

مربی فولاد همچنین گفت: آمار مسابقه نشان دهنده همه چیز است و فکر می‌کنم عملکرد امروز نشان داد که راه را درست می‌رویم ‌و آینده برای ما روشن است. باختیم اما زندگی تمام نمی‌شود و محکم‌ ادامه می‌دهیم تا بتوانیم روزهای خوب را برای هواداران و مردم خوزستان بسازیم.

 
 

وی در پایان در خصوص داوری نیز گفت: صحبت درباره داوری اکنون چه فایده‌ای دارد؟ علی قربانی در رختکن گفت که پنالتی روی او انجام شده است اما دیگر صحبت در این خصوص فایده‌ای ندارد. داور نگرفت و دست ما به هیچ کجا بند نیست. هفته قبل در بازی با نساجی هر چقدر خواستند هوادار به ورزشگاه آوردند اما امروز تا بازیکنان پایه ما را از ورزشگاه بیرون نکنند، بازی را شروع نکردند. این رفتار دوگانه را نمی‌فهمیم و به آن کاملا معترضیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها