شیری: همه ما باید به مطهری کمک کنیم

خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و برنده از زمین خارج شویم.

شیری: همه ما باید به مطهری کمک کنیم

نساجی در هفته دهم لیگ برتر موفق شد اولین شکست فولاد را در ورزشگاه شهید وطنی رقم بزند.

حامد شیری کاپیتان نساجی درباره این پیروزی به خبرنگار ما گفت: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ است و ساختار دفاعی خوبی دارد و گل زدن به این تیم خیلی سخت است؛ این تیم تا پیش از بازی با ما، باختی نداشته است اما ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و با تمرکز بالا در‌ زمین حاضر شدیم و هر کاری که برای برد لازم بود، در طول بازی انجام دادیم. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و برنده از زمین خارج شویم.

شیری که گل اول نساجی در این دیدار را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در این خصوص گفت: ما تا قبل از گل هم شرایط خوبی در دفاع و حمله داشتیم و توانستیم تیم فولاد را کنترل کنیم و به هر حال این فرصتی بود که در اختیار من قرار گرفت و توانستم به بهترین شکل ممکن این کار را انجام بدهم اما مهم، سه امتیاز بازی بود که به کمک همه بچه‌های تیم به دست آمد. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی هم به این روند ادامه بدهیم.

مدافع نساجی در خصوص حضور نساجی در رتبه پنجم جدول در پایان هفته دهم عنوان کرد: قطعا هر بازیکنی دوست دارد که تیمش نتایج خوبی کسب کند و در رتبه‌های بالای جدول باشد اما فعلا هفته دهم است و این پایان کار ما نیست و هفته سی‌ام مشخص می‌شود که چه تیمی در کجای جدول قرار دارد؛ ما بازیکنان باکیفیتی داریم و تیم خوبی را تشکیل داده‌ایم و به هماهنگی مناسبی رسیده‌ایم، تلاش‌ می‌کنیم که بتوانیم این روند را حفظ کنیم و در پایان فصل جایگاه خوبی را برای نساجی به دست بیاوریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها