مجیدی: می‌خواهم با کلباء امتیازات بیشتری بگیرم

اتحاد کلباء با کسب یازده امتیاز از هفت بازی در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

مجیدی: می‌خواهم با کلباء امتیازات بیشتری بگیرم

هفته هشتم رقابت های ادنوک لیگ امارات از فردا آغاز می شود. در یکی از دیدارهای این هفته، اتحاد کلباء در استادیوم خانگی خود میزبان النصر خواهد بود. پلنگ‌ها هفته قبل توانستند دست به کار بزرگی زده و بازی 2 بر صفر باخته برابر الوصل را با تساوی 2 – 2 عوض کنند.

فرهاد مجیدی، سرمربی اتحاد کلباء تأیید کرد که تیمش در بازی حساس فردا برابر النصر، می تواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

مجیدی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: فکر می کنم بازی بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت و در عین حال به تمام امتیازات آن نیاز داریم.

 
 

وی افزود: برای کسب امتیاز کامل باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم و در تمام دقایق بازی تمرکز داشته باشیم. فکر می کنم بتوانیم بازی خوبی مقابل النصر انجام دهیم.

سرمربی ایرانی اتحاد کلباء در پایان اضافه کرد: از طریق تمرینات تیم، متوجه تمایل و انگیزه بالای بازیکنان به پیروزی شدم و از کاری که آنها در این فصل انجام می دهند، راضی هستم و به دنبال کسب امتیازات بیشتری با اتحاد کلباء هستم.

اتحاد کلباء با کسب یازده امتیاز از هفت بازی در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارد. فاصله آنها با تیم دوم جدول رده بندی تنها 2 امتیاز است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها