اسلامی: خیلی‌ها از من توقع گلزنی دارند، ولی در چند بازی مهاجم نبودم

تیم ما یک دهم آنها هزینه کرده است، ولی با همین تیم هم می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

اسلامی: خیلی‌ها از من توقع گلزنی دارند، ولی در چند بازی مهاجم نبودم

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد، اگر اشتباهات داوری نبود شاگردان حمید مطهری الان با ۱۷ امتیاز رتبه سوم جدول را در اختیار داشتند.

کریم اسلامی درباره پیروزی باارزش تیمش برابر گل‌گهر در سیرجان گفت: این بازی برای هر دو تیم مهم بود و خوشحالم که یک برد بسیار باارزش را به دست آوردیم. گل‌گهر پارسال بیشتر از کناره‌ها حمله می‌کرد، ولی امسال از عمق خط دفاعی حریفان هم موقعیت گل ایجاد می‌کند. خوشبختانه کادر فنی ما به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بود و توانستیم با اجرای دستورات مربیان به سه امتیاز برسیم.

وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: خوشبختانه تیم ما روند خوبی داشته است و اگر اشتباهات داوری نبود، حداقل چهار امتیاز بیشتر داشتیم و با 17 امتیاز در رده سوم جدول قرار می‌گرفتیم. هدف ما این است که در پایان لیگ امسال در بین تیم‌های بالانشین باشیم، هر چند که رقابت با هفت‌ هشت تیم مدعی که امکانات مالی خوبی دارند واقعاً سخت است. تیم ما یک دهم آنها هزینه کرده است، ولی با همین تیم هم می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

مهاجم تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه آیا از عملکردش در این فصل راضی است، تصریح کرد: من نباید در این مورد صحبت کنم و باید از مربیان و هم‌بازی‌هایم سؤال کنید. خیلی‌ها از من توقع گلزنی دارند، ولی در چند بازی مهاجم نبودم. در ضمن من معتقدم بازیکن باید در خدمت تیم باشد و عملکرد فردی چندان مهم نیست. امسال دو گل زدم و دو پنالتی گرفتم و فکر می‌کنم شرایطم خوب بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها