انتقاد کارشناس اماراتی از مجیدی

تصمیمات اشتباه مجیدی باعث شد تا اتحاد کلباء با 3 گل شکست بخورد و به نظرم العین می توانست گل های بیشتری را در این بازی بزند

تیم فوتبال اتحاد کلباء شب گذشته زیرنظر فرهاد مجیدی در هفته چهارم لیگ برتر امارات به مصاف العین مدافع عنوان قهرمانی رفت و با نتیجه سنگین 3 بر صفر شکست خورد.

احمد سعید کارشناس شبکه «ابوظبی اسپورت» به نقد این بازی پرداخت و گفت: از تصمیم فرهاد مجیدی برای باز کردن به شکل باز مقابل العین مدافع عنوان قهرمانی تعجب کردم. شما وقتی مقابل تیم قدرتمندی مثل العین بازی می کنید و لوازم لازم برای بردن این تیم قدرتمند را ندارند نباید ریسک کنید و با سیستم هجومی و باز وارد زمین شوید.

وی افزود: بدون شک مقصر اصلی این باخت سنگین اتحاد کلباء، مجیدی است. تصمیمات اشتباه مجیدی باعث شد تا اتحاد کلباء با 3 گل شکست بخورد و به نظرم العین می توانست گل های بیشتری را در این بازی بزند و حتی می توانست این بازی با نتیجه 6 بر صفر تمام شود.

کارشناس اماراتی ادامه داد: مجیدی در این بازی 3 لژیونر خود را نیمکت نشین کرد. وقتی شما 3 بازیکن اصلی خود را در ترکیب ندارد و مقابل العین مدافع عنوان قهرمانی بازی دارد نباید به با سیستم بازی وارد رقابت شوید. در نهایت دلیل اصلی این باخت تصمیم اشتباه مجیدی بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها