خبری از بازگشت کاوه به استقلال نیست!

مهاجم سابق تیم استقلال در بازگشت به فوتبال ایران ترجیح داد پیراهن تراکتور را به تن کند.

خبری از بازگشت کاوه به استقلال نیست!

مهاجم سابق تیم استقلال در بازگشت به فوتبال ایران ترجیح داد پیراهن تراکتور را به تن کند. او هفته گذشته مقابل سپاهان اولین گل خود را برای سرخ‌پوشان زد و در حالی که طی این چند وقت اخیر، بحث بازگشتش به استقلال مطرح شده، به نظر نمی‌رسد باشگاه تبریزی تمایلی به از دست دادن او حداقل تا پایان فصل داشته باشد.

این موضوع در همان روزهای نخست حضور کاوه در تراکتور مطرح شد. برخی منابع از بازگشت او در نیم فصل به استقلال خبر می دادند و این بحث به تازگی دوباره پیش آمده است. ایوب بهتاج اما در واکنش به آن بازهم همان موضع قبلی را از خود نشان داد و تاکید کرد که قرارداد رضایی با تراکتور یک‌ساله است.

بهتاج در خصوص احتمال جدایی کاوه رضایی در پایان نیم فصل گفت: قرارداد کاوه رضایی با تراکتور یک ساله است و تا پایان این فصل اعتبار دارد. توضیح بیشتری برای ارائه در این مورد ندارم.

البته بخش دیگر صحبت های سرپرست مدیرعاملی تراکتور در این خصوص کمی شبهه‌برانگیز بود. جایی که او گفته: تا نیم فصل چندین هفته باقی مانده و دلیلی ندارد الان در این مورد صحبت کنیم.

با توجه به ترافیک مهاجم در تیم استقلال و البته نیاز تراکتور به حضور کاوه رضایی به نظر نمی رسد که این اتفاق به همین سادگی رخ بدهد. البته اگر تراکتور بتواند در نیم فصل دوم مهاجم خارجی مورد نظر خود را جذب کند و استقلال نیز مهاجمی از دست بدهد، شاید شایعه امروز، به واقعیت آن روز تبدیل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها