حسینی: فقط می‌خواهم زیانم را از باشگاه استقلال بگیرم.

شاید صحبت‌هایی بوده که با ایجنت من شده اما اصلا صحبتی با من نشده و فعلا هیچ خبری هم نیست.

حسینی: فقط می‌خواهم زیانم را از باشگاه استقلال بگیرم.

مدافع تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را در خصوص جدایی‌اش از این تیم ارائه کرد.

سیدمحمد حسینی  در مورد جدایی از باشگاه استقلال، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا اینطور شد اما از من خواستند چون دو مدافع سرباز برگشتند گفتند در خط دفاع ترافیک شده و ادامه همکاری میسر نیست. من هم قبول کردم. تنها درخواستی که از باشگاه داشتم این بود که چون زمان کمی به پایان نقل و انتقالات مانده و تیم‌ها هم بسته شده‌اند، ضرر و زیان من را بدهید بدون هیچ حاشیه و حرفی می‌روم.

وی افزود: هیچ مشکلی هم ندارم. استقلال باشگاه بزرگی است. درست و انسانی نیست که بخواهم این تیم را وارد حاشیه کنم. حالا منتظرم جلسه وکیلم با باشگاه امروز برگزار شود و ببینیم سرانجام ماجرا چه خواهد بود.

مدافع استقلال در مورد اینکه آیا در این مورد با ساپینتو هم صحبت کرده، گفت: بله، در آخرین جلسه تمرینی با هم صحبت کردیم. گفت مدافعین برگشته‌اند و با این شرایط کار برای تو سخت می‌شود. قلبا دوست ندارم جدا شوی، فنی و خصوصیات تو را دوست دارم. بازیکن خیلی حرفه‌ای هستی ولی چاره‌ای جز جدا شدن نیست. من هم حرف خاصی نزدم چون تصمیمی است که گرفته شده است. برای استقلال و ساپینتو آرزوی موفقیت کردم، وسایلم را جمع کردم، از رختکن خارج شدم و خداحافظ!

حسینی در مورد اینکه بدون سروصدا این جدایی اتفاق افتاد و به نوعی مظلومانه بود، گفت: نمی‌دانم، شاید اینطور بزرگ شدم. برخی مواقع شما نمی‌توانید اعتراض کنید و شاید اصلا صلاح نیست. آدمی نیستم که به دنبال حاشیه بگردم و بخواهم داد و هوار کنم که اِی وای استقلال من را بیرون کرد، همه خبردار شوند! نه اینطور نیست. اتفاقی است که افتاده، برای هر فوتبالیستی ممکن است بیفتد. تصمیمی است که سرمربی یا باشگاه گرفته و کاری نمی‌توان کرد. با داد و هوار و اعتراض فقط همه چیز بدتر می‌شود. هیچ چیزی درست نمی‌شود. 

وی در مورد شایعاتی پیرامون مصدومیتش، عنوان کرد: امیدوارم با این حرف‌ها نخواهند که صورت مساله را پاک کنند. چرا دروغ و حاشیه سازی کنیم؟ در ترکیه دچار کشیدگی شدم. با دکتر باشگاه به آنکارا رفتم. MRI‌ دادیم گفتند کشیدگی درجه یک داری و پنج روزه خوب می‌شوی. در پنجمین جلسه اردوی ترکیه این اتفاق برایم افتاد و کل بازی‌های دوستانه در آنجا را از دست دادم. ساپینتو هم هرروز می‌گفت در اتاق نباش، سر تمرین بیا و کارهای تاکتیکی را ببین که عقب نمانی. حتی با شرایط و توانی هم که داشتم با پائولو مربی بدنساز کار می کردم. دو روز بعد از برگشت به تهران، در تمرینات تیمی شرکت کردم. صبح و عصر تمرین می کردم که بدنم را برسانم. اصلا چنین حرف هایی صحت ندارد و کذب محض است.

حسینی در خصوص اینکه با این شرایط چه تصمیمی برای ادامه کارش دارد، گفت: قراردادم با استقلال 2 ساله است. با این شرایط باید فسخ کنم. فقط می‌خواهم زیانم را از باشگاه استقلال بگیرم. شاید هم یک نیم فصل بیرون بمانم. یا شاید تا هفته چهارم و پنجم بیرون باشم و بعد به عنوان بازیکن آزاد جا به جا شوم. فعلا منتظر نتیجه جلسه امروز هستم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد و آیا وکیلم با استقلال به توافق می‌رسد یا خیر.

مدافع استقلال در مورد پیشنهادات تیم‌های دیگر و شایعات اخیر در این زمینه، اظهار داشت: خیلی از سرمربیان و باشگاه‌ها تا الان به من لطف داشتند اما تنها جوابی که به آن‌ها دادم این بود که باید مشکلم با باشگاه استقلال حل شود. الان رفتنم به باشگاه‌های دیگر 50-50 است و نمی‌توانم تصمیمی برای رفتن به تیم دیگری بگیرم. قبل از استقلال، از سپاهان و چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم. الان در رسانه‌ها می‌گویند پرسپولیس یا تراکتور یا تیم‌های دیگر پیشنهاد داده‌اند. شاید صحبت‌هایی بوده که با ایجنت من شده اما اصلا صحبتی با من نشده و فعلا هیچ خبری هم نیست.

حسینی در خصوص اینکه آیا ممکن است به تیم هوادار برگردد، گفت: بعید می‌دانم. امکانش وجود ندارد. صحبتی با من نشده، یک ماه پیش با من صحبتی کردند که رد کردم. الان هم صحبتی با من نشده است. نه، اصلا به باشگاه هوادار بر نمی‌گردم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها