معافیت سیاوش یزدانی از خدمت سربازی!

باشگاه استقلال هیچ واکنش رسمی به موضوع جدایی یکی از بازیکنان برای بازگشت یزدانی نداشته است.

معافیت سیاوش یزدانی از خدمت سربازی!

سیاوش یزدانی که از اوایل نیم فصل دوم لیگ برتر به خدمت سربازی مشمول شد و اجبارا استقلال را ترک کرد، بعد از چند ماه دوندگی و تلاش سرانجام معافی گرفت.

این مدافع بعد از جدایی از استقلال به ملوان رفت اما چندروز بیشتر در تمرینات این تیم شرکت نکرد و حتی یک دقیقه هم در لیگ یک برای این تیم به میدان نرفت. یزدانی طی ماه های گذشته با هیچ تیمی تمرین نکرد و عضو تیمی نبود و فقط در مراسم های پادگان انزلی حاضری خود را می زد تا روزهای خدمتش بگذراند.

در تمام این ایام اما این بازیکن باتجربه برای معافیت از خدمت سربازی تلاش کرد و حالا بالاخره موفق شد تاییدیه معافیت خود را از سازمان نظام وظیفه دریافت کند.

بدون شک استقلال از ستاره سابق خود به سادگی نمی‌گذرد و به احتمال زیاد شاهد بازگشت او به لیست آبی ها خواهیم بود. البته که در این شرایط نام یک بازیکن باید از لیست استقلال خارج شود. به همین خاطر و به احتمال فراوان شاهد جدایی یک نفر از جمع نفرات ریکاردو ساپینتو طی روزهای آینده خواهیم بود تا جا برای یزدانی باز شود.

در فضای کنونی محتمل ترین بازیکن برای جدایی از استقلال سیدمحمدحسینی است. مدافع تیم هوادار در فصل گذشته یکی از اولین خریدهای تابستانی استقلال برای پست دفاع وسط بود که در بازی های دوستانه نیز عملکرد خوبی داشت و ساپینتو را راضی کرد اما حالا با توجه به اینکه بازگشت یزدانی ترافیک زیادی در خط دفاعی ایجاد می‌کند احتمال جدایی حسینی از جمع آبی ها وجود دارد.

استقلال حالا به غیر از یزدانی در مرکز خط دفاعی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند و سیدمحمدحسینی را در اختیار دارد که این تعداد دفاع وسط برای یک تیم چندان معقول نیست. به همین خاطر به نظر می‌رسد یکی از محتمل ترین گزینه ها برای جدایی از استقلال حسینی باشد.

از سوی دیگر با توجه به اضافه شدن محمدمحبی و مهدی قایدی به جمع استقلالی‌ها احتمال دارد ساپینتو به یکی از مهاجمان تیمش اجازه جدایی بدهد. اگرچه این مربی پرتغالی در بازی گذشته با سپاهان از 7 بازیکن مختلف در خط حمله استقلال استفاده کرد اما بدون شک اضافه شدن کاوه رضایی، محمد محبی و مهدی قایدی ترافیک عجیبی را در خط حمله ایجاد می‌کند. به همین دلیل این احتمال هم می‌رود که برای خالی کردن لیست استقلال و اضافه شدن یزدانی نام یک مهاجم خارج شود و این بازیکن به تیم دیگری بپیوندد.

این در حالی است که باشگاه استقلال هیچ واکنش رسمی به موضوع جدایی یکی از بازیکنان برای بازگشت یزدانی نداشته است. حالا که گمانه‌زنی ها در خصوص جدایی یک بازیکن زیاد شده، به نظر می‌رسد ساپینتو و مدیران استقلال باید هرچه سریع‌تر تصمیم خود را در این باره بگیرند و نام بازیکنی که قرار است تیم را ترک کند، به رسانه‌ها بدهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها