محبی خطری برای استقلال ندارد

علاوه بر پرونده‌های خارجی، باشگاه استقلال باید به مساله دریافتی فصل جدید بازیکنان نیز رسیدگی کند.

محبی خطری برای استقلال ندارد

پس از معرفی علی فتح‌الله زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، مسائل مالی و حل و فصل پرونده‌های خارجی در اولویت کار مدیریت این باشگاه قرار گرفت.

یکی از این پرونده‌ها پرداخت قسط دوم انتقال محمد محبی به باشگاه پرتغالی سانتاکلارا است. به همین خاطر امروز خبری مبنی بر احتمال فسخ قرارداد این بازیکن در صورت عدم پرداخت این مبلغ منتشر شد.

با این حال، بر اساس پیگیری از باشگاه استقلال مشخص شد قسط دوم انتقال محبی به جمع شاگردان ساپینتو پرداخت و سوئیفت شده و اکنون باشگاه ایرانی منتظر تایید این پرداخت است. بنابراین خطری بابت فسخ قرارداد وینگر آبی‌ها وجود ندارد.

دیگر مساله مالی باشگاه استقلال، مطالبات باقی مانده مربی ایتالیایی سابق آبی‌پوشان است. طبق اخبار منتشر شده، گابریل پین با وجود تسویه حساب هنوز مبلغی را به عنوان پاداش قهرمانی طلب دارد.

با این حال باشگاه استقلال معتقد است کلیه مطالبات پین را پرداخت کرده و بدهی در این زمینه ندارد. به این ترتیب در صورت اصرار و تاکید مربی ایتالیایی بر این مساله، دو طرف باید طی مذاکرات آینده، این ادعا را حل و فصل کنند. البته از طرفی گفته می‌شود با وجود پرداخت کامل مطالبات پین، مالیات این مربی باقی مانده که ظاهرا قرار بوده خودش پرداخت کند. به همین خاطر دو طرف باید در مورد این مساله به توافق برسند.

ضمن اینکه علاوه بر پرونده‌های خارجی، باشگاه استقلال باید به مساله دریافتی فصل جدید بازیکنان نیز رسیدگی کند. با وجود اینکه اعلام شده ۳۰ تا ۳۵ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده اما برخی از آن‌ها مدعی هستند تاکنون کمتر از ۲۰ درصد دریافتی داشته‌اند. به همین خاطر مدیرعامل باشگاه رسیدگی به این موضوع را نیز در اولویت کاری قرار داده تا مشکلات اعضای تیم برطرف شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها