فتح‌الله‌زاده: پیگیر بدهی‌ها و مطالبات بازیکنان استقلال هستم

پیگیر مسائل مالی، بدهی‌های باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان هم هستم.

فتح‌الله‌زاده: پیگیر بدهی‌ها و مطالبات بازیکنان استقلال هستم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پیگیر مسائل مالی، بدهی‌های باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان هستم و این یکی از اولویت‌های من است. 

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، با اشاره به سفر خود به جزیره کیش، اظهار داشت: سفر بسیار خوب و پرباری همراه با تعدادی از مسئولان باشگاه داشتیم و جلسات خوبی برگزار شد، از جمله صحبت‌های بسیار کارگشا و مثبت با قربان‌زاده ریاست سازمان خصوصی‌سازی و جلسات دیگری که در راستای بهبود کار باشگاه بوده و توضیحات آنها به‌زودی اعلام می‌شود.

وی افزود: با وجود اینکه در سفر کاری بودم، اما از پیگیری تیم و روند آماده‌سازی برای مسابقه روز جمعه هم غافل نبودم. طبق صحبت با سرمربی، پس از مسابقه امروز و در اولین فرصت کنار تیم خواهم بود و از نزدیک با کادر فنی و بازیکنان صحبت می‌کنم. آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و سه امتیازی ارزشمند را به دست بیاورد، زیرا توانایی و شایستگی این کار را دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: پیگیر مسائل مالی، بدهی‌های باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان هم هستم و این یکی از اولویت‌های من است. از مسئول امور مالی هم خواسته‌ام قراردادها و میزان پرداختی‌های تیم را آماده کند تا هرچه سریع‌تر موضوع پرداخت را انجام دهیم که بازیکنان دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها