محبی: ساپینتو فوتبال را خوب می‌شناسد

من تلاش می‌کنم تا در فرم خوب خودم باشم و بهترین بازی را به نمایش بگذارم و بقیه‌اش را به خدا می‌سپارم.

محبی: ساپینتو فوتبال را خوب می‌شناسد

محمد محبی در ابتدای فصل با اصرار ساپینتو به استقلال پیوست و خیلی زود به مهره فیکس این تیم تبدیل شد. او در این 9‌هفته‌ای که از لیگ گذشته، 3‌گل مهم برای آبی‌ها زده و ثابت کرده چرا مربی پرتغالی اصرار خاصی به جذب او داشت. محبی این روزها سخت روی فوتبالش تمرکز کرده تا هم برای استقلال بازیکن مؤثری باشد و هم در مینی‌کمپ‌های تیم ملی نظر کی‌روش را جلب کند تا در نهایت یکی از مسافران جام‌جهانی لقب بگیرد. او  در مورد آخرین وضعیت خودش، استقلال و آینده‌اش در تیم ملی صحبت کرده است.
 
   هفته گذشته برد با ارزشی مقابل ذوب‌آهن به‌دست آوردید، بردی که در لحظات پایانی به‌دست آمد.
خدا را شکر توانستیم ذوب‌آهن را ببریم. بازی سختی بود چراکه ذوب‌آهن تیم قدرتمند و منظمی است. به‌نظرم 3امتیاز ارزشمند گرفتیم و حالا آماده بازی این هفته مقابل آلومینیوم هستیم.

   بازی با ذوب‌آهن هم یک‌صحنه مشکوک داوری داشت تا اعتراض استقلالی‌ها به داور بیشتر و بیشتر شود. به نظرت تصمیمات داوری در این فصل علیه استقلال بوده؟
فکر می‌کنم نظر دادن در این مورد در حیطه کاری من نیست. در این شرایط اعتراض کردن هم دیگر فایده‌ای ندارد و ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.
 
   استقلال ساپینتو را چطور می‌بینی؟ این تیم را می‌توان مدعی قهرمانی دانست؟
تیم ما با فشار بالا و پرس شدید بازی می‌کند. ما در هر بازی به‌دنبال برد هستیم و سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم. حتما تلاش می‌کنیم تا در نهایت به جام قهرمانی برسیم.
 
   از بازی کنار قائدی بگو. انتظار می‌رفت زوجی رؤیایی را تشکیل دهید.
من و مهدی از بچگی با هم بوده‌ایم و کنار هم بازی کرده‌ایم، از همین رو شناخت خوبی نسبت به بازی هم داریم و همین شناخت می‌تواند به ما کمک کند تا همدیگر را بهتر در زمین پیدا کنیم. شاید در آینده اوضاع فرق کرد.
 
   کار کردن با ساپینتو چطور بوده؟ در این هفته‌ها هیجانات این مربی در کنار خط با واکنش‌های متفاوتی همراه بوده است.
آقای ساپینتو مربی بسیار خوبی است. فوتبال را خوب می‌شناسد و برای خودش و کادرش بسیار وقت می‌گذارد. در مجموع کادرفنی استقلال در این فصل خیلی زحمت می‌کشد. شور و هیجانی هم که آقای ساپینتو دارد، بسیار به بازیکنان کمک می‌کند و باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان می‌شود. از اینکه با چنین مربی‌ای کار می‌کنم، خوشحالم.

   کارلوس کی‌روش روی تو نظر مثبت دارد و به مینی‌کمپ‌های تیم ملی دعوت شده‌ای. فکر می‌کنی بتوانی جزو نفرات اعزامی به جام‌جهانی باشی؟
من تلاش می‌کنم تا در فرم خوب خودم باشم و بهترین بازی را به نمایش بگذارم و بقیه‌اش را به خدا می‌سپارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها