لطیفی: آزمون عملکرد ضعیفی داشت

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ترکیب ویلموتس برای این بازی اشتباه و در چینش بازیکنان دچار مشکل شد.

لطیفی: آزمون عملکرد ضعیفی داشت

علی لطیفی، کارشناس فوتبال کشورمان  درباره شکست تیم ملی ایران مقابل عراق بیان کرد: در ابتدا باید بگویم که مشخص بود بازی سختی داریم و باید با تمرکز مقابل تیم ملی عراق بازی می‌کردیم. ترکیب ویلموتس برای این بازی اشتباه و در چینش بازیکنان دچار مشکل شد.

او افزود: پیش از این هم گفته بودم که مسعود شجاعی بازیکن با تجربه‌ای است، اما دیگر باید کمتر از او استفاده شود و زمانیکه ترکیب تیم ملی را دیدم، متوجه شدم که در میانه میدان عراقی‌ها مقابل هافبک‌های تیم ما بازنده خواهند شد. وقتی شجاعی در نیمه اول کارت گرفت، باید ویلموتس او را تعویض می‌کرد، زیرا احتمال اخراج او وجود داشت.

لطیفی ادامه داد: درست نیست از لفظ پیرمرد استفاده کنیم، اما شجاعی در تیم فوتبال تراکتور هم نشان داد که عملکرد گذشته را ندارد و همین روند را در تیم ملی نیز نشان داد. من فکر می‌کردم به جای شجاعی، ویلموتس به فرشید اسماعیلی و مهدی ترابی بازی دهد، اما اسماعیلی را حتی به تیم ملی نیز دعوت نکرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی کردن محمد محبی گفت: این بازیکن جوان است و نباید مقابل بحرین و عراق از ابتدا بازی کند. این بازی‌ها سنگین است و باید بازیکنان با تجربه‌تر بازی کنند. بازهم می‌گویم چینش بازیکنان در زمین اشتباه بود و کادرفنی باید درباره این موضوع فکر‌های زیادی کند.

لطیفی در پایان در مورد عملکرد سردار آزمون خاطرنشان کرد: وقتی تیم به حریف فشار بیاورد، بازی آزمون به چشم می‌آید، زیرا او بازیکنی نیست که پا به توپ حرکت کند و در محوطه جریمه منتظر توپ خواهد بود. آزمون مقابل عراق عملکرد خوبی نداشت و برخلاف طارمی بازیکن پا به توپی نیست.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها