مورایس: لیاقت پیروزی مقابل نساجی را داشتیم

بازیکنانم تمام توان‌شان را در بازی گذاشتند و گاهی اشتباه در فوتبال پیش می‌آید.

مورایس: لیاقت پیروزی مقابل نساجی را داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان حمایت هواداران از این تیم در دیدار مقابل نساجی را فوق‌العاده توصیف کرد. 

ژوزه مورایس پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل نساجی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی هیجان‌انگیزی بود. اگر بخواهم یک اسم برای این بازی بگذارم، «بازی هیجان‌انگیز» است. این بازی موقعیت خوبی بود که تیم را بشناسیم. همانطور که گفتم من تازه شروع کرده‌ام و آشنایی زیادی با فوتبال ایران ندارم.

وی درباره عملکرد تیمش در بازی پنجشنبه شب تصریح کرد: در ابتدای بازی تیم ما عقب افتاد و باید شخصیت تیم‌مان را بر می‌گرداندیم. موقعیت این را داشتیم که عکس‌العمل تیم را ببینیم و به نظرم بازیکنانم عکس‌العمل خوبی داشتند. ما با تیمی روبه‌رو شدیم که سازماندهی خوبی داشت و بازی از شدت خوبی برخوردار بود. برای اینکه در این بازی‌ها پیروز شویم، باید کیفیت خوبی از خودمان نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه «از سازمان تیمی و عکس‌العمل بازیکنانم خوشحالم»، افزود: بازیکنانم توانستند برابر گلی که دریافت کردیم، واکنش خوبی داشته باشند و بازی را در همان نیمه نخست برگردانند و توانستیم برنده بازی شویم.

مورایس با اشاره به گلی که سپاهان در دقایق ابتدایی بازی دریافت کرد، گفت: ما تیمی نیستیم که گل‌های این مدلی دریافت کنیم، اما خُب گاهی در فوتبال اتفاق می‌افتاد.

وی در ادامه یادآور شد: ما تلاش کردیم که کنترل بازی را به دست بگیریم و در نیمه دوم نیز تا حدودی کنترل بازی را در دست داشتیم و موقعیت‌های گلزنی خوبی هم خلق کردیم و فرصت این را داشتیم که اختلاف را زیادتر کنیم، اما امکان‌پذیر نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: تیم حریف در نیمه دوم یکی از مهاجمان خوبش را به میدان آورد که کنترل توپ بسیار خوبی داشت و روی توپ‌های بلند مسلط نشان داد و ما برای مهار او دانشگر را به زمین آوردیم تا قدرت کافی روی بازی مستقیم و توپ‌های بلند را داشته باشیم. ما لیاقت پیروزی را داشتیم و نتیجه خوبی گرفتیم. ما همیشه دنبال پیروزی هستیم و من از سازمان‌دهی و رفتار بازیکنانم در زمین خوشحال هستم.

مورایس با اشاره به حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان گفت: حمایت هواداران در طول بازی فوق‌العاده بود و باز هم به هواداران و بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی در پایان گفت: بازیکنانم تمام توان‌شان را در بازی گذاشتند و گاهی اشتباه در فوتبال پیش می‌آید. ما تنها می‌توانیم از اشتباهات‌مان درس بگیریم و نقاط قوت‌مان را بیشتر کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها