اسلامی: با این شوت جواب کری‌خوانی اسلامی را دادم

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به کمک همبازیانم به آقای گلی فکر می کنم.

اسلامی: با این شوت جواب کری‌خوانی اسلامی را دادم

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به کمک همبازیانم به آقای گلی فکر می کنم.

کریم اسلامی در مورد گل زیبایی که به مس کرمان زد، اظهار داشت: در دقیقه 88 این دیدار و درحالیکه با نتیجه یک برصفر جلو بودیم، ابتدا یک تونل از میان پاهای بازیکن حریف باز کردم. سپس با شوتی سرکش از فاصله ای دور و پشت هجده قدم، زیباترین گل هفته را به ثمر رساندم. 

وی ادامه داد: هر گلی که به ثمر می‌رسد حاصل زحمات یک تیم و کار گروهی است. همه بچه ها با تمام وجود بازی کردند و دویدند تا برنده این بازی شویم. جا دارد به همه همبازیانم بابت این بازی و پیروزی تبریک بگویم. 

بازیکن نساجی تصریح کرد: البته اتفاقی صبح بازی رخ داد که شاید جالب باشد تعریف کنم. اکبر صادقی دوست و همبازی من در نساجی برایم کُری خواند و صبح بازی با مس کرمان پرسید "کریم! تا به حال از راه دور گل زدی؟ همیشه از داخل محوطه جریمه گل می زنی و..." می‌خواستم این کُری خوانی اکبر صادقی که خودش شوتزن فوق العاده‌ای است را بدهم و خدا هم در این راه به من کمک کرد. 

وی درخصوص پیروزی نساجی در این بازی، گفت: خوشحالم نساجی برنده شد و خوشحال ترم که هواداران عاشق و با معرفت‌مان با لب خندان و دل شاد ورزشگاه را ترک کردند. باور کنید هواداران نساجی مازندران در ایران بی نظیر هستند. 

مهاجم نساجی مازندران در خصوص رقابت در جدول گلزنان و کسب آقای گلی لیگ بیست و دوم گفت: به عنوان آقای گلی فکر می‌کنم البته به کمک همبازیانم! ضمن اینکه اولویت اصلی برای من موفقیت نساجی مازندران است. دوست دارم اول تیم موفق باشد و به شخصه معتقدم عناوین انفرادی زمانی ارزشمند است که با موفقیت تیمی همراه باشد. البته ما این فصل مهاجمان خیلی خوبی در لیگ برتر داریم که جملگی لایق عنوان آقای گلی هستند. 

اسلامی در مورد تیم مس کرمان اظهار داشت: حریف ما تیم خیلی خوب، دونده و پرتلاشی نشان داد. البته این فصل به نظر می‌رسد همه تیم ها با آمادگی کامل وارد لیگ شده باشند. هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست. مس کرمان دوید و پرتلاش ظاهر شد اما بچه‌های نساجی هم واقعا فداکارانه جنگیدند تا اولین برد فصل را جشن بگیریم. 

وی درباره تعریف مطهری از عملکردش پس از  بازی و اینکه از شایستگی او برای دعوت به تیم ملی خبر داد، گفت: از حمید مطهری که یکی از مربیان با دانش و جنتلمن فوتبال ما است تشکر می‌کنم. سرمربی تیم به من لطف دارد. تلاش می‌کنم اول عنصر مفیدی برای تیم باشگاهی‌ام باشم و بعد اگر خدا خواست به تیم ملی هم فکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم جواب این لطف و محبت سرمربی تیم را با بازی‌های خوب بدهم.

بازیکن نساجی درخصوص بازی هفته ششم عنوان کرد: استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است اما قبل از این مسابقه دوست ندارم حرفی بزنم.  فقط امیدوارم شنبه آینده شاهد بازی زیبا و تماشاگرپسندی باشیم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها