جوادی: مخالف واگذاری ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا (ع) به سرخابی‌ها نیستیم

طبق تاکید وزیر نگاه‌مان این است از سرانه ورزشی امانتداری شود.

جوادی: مخالف واگذاری ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا (ع) به سرخابی‌ها نیستیم

علی جوادی درباره دلیل منتفی شدن واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس و امام رضا(ع) به استقلال، اظهار داشت: به هیچ عنوان من موضع مخالفت خودم یا منتفی بودن واگذاری را در مصاحبه‌هایم اعلام نکردم. هم موافق هستیم و هم موضوع از طرف ما منتفی نیست اما گره زدن واگذاری این دو مجموعه به باشگاه استقلال و پرسپولیس که قبل از خصوصی‌سازی دو باشگاه در زمان شهردار قبلی به موضوع کم شدن از سرانه ورزشی تهران از محل فضای مجموعه ورزشگاه تختی مقداری محل مشکل است.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی، وزیر ورزش، دلسوزان ورزش تهران و مردم که ما امانتدار آنها هستیم، این موضوع را محل اشکال می‌دانند. از محل توافقات شهرداری و شورای شهر این دو مجموعه برای سرخابی ها در نظر گرفته شده بود اما اینکه از سرانه ورزشی تهران که فقیرترین استان بین تمام استان‌ها است ۱۷ تا ۲۰ هکتار کم کنیم در شرایطی که برای این سرانه برنامه ریزی کرده‌، نقطه به نقط آن را بارگذاری ورزشی می‌کنیم و قرار است آنها را به یک مجموعه ورزشی تبدیل کنیم، محل اشکال است.

مدیر کل ورزش و جوانان تهران درخصوص اینکه آیا این محل را قرار است برای احداث ایستگاه مترو بگیرند که سبب کاهش سرانه ورزشی تهران می‌شود، گفت: در جلساتی که با مدیرکل حقوقی و معاونت وزارت ورزش با شهرداری داشتیم طبق تاکید وزیر نگاه‌مان این است از سرانه ورزشی امانتداری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها