تقابل لک با پرسپولیس؛ سوژه مهم هفته نهم

حامد لک قرار است 90 دقیقه در تهران ثابت کند در حق او اجحاف شده است.

تقابل لک با پرسپولیس؛ سوژه مهم هفته نهم

یحیی گل محمدی آن قدر طی دو فصل گذشته بازیکن خریده و از دست داده که هر هفته شاهد تقابل یکی از این نیروها با پرسپولیس هستیم. نیروهایی که به واسطه حضور در پرسپولیس و سپس جدایی از این تیم که حق خود نمی دانسته اند، حالا با انگیزه های چند برابری مقابل یحیی و شاگردانش صف آرایی می کنند.

این اتفاق از هفته ها قبل رخ داد. از همان دیدار هفته دوم که احسان پهلوان، مهدی شیری و سعید آقایی با انگیزه های متفاوت پا به میدان گذاشتند تا همین دو هفته اخیر که رضا اسدی و رامین رضاییان بهترین بازی های خود را مقابل پرسپولیس انجام دادند. کافی است به 7 هفته اخیر و تقابل های پرسپولیس نگاه دوباره ای داشته باشیم تا دریابیم تا چه اندازه بازیکنان و مربیان پیشین این تیم مقابل یحیی و تیمش به میدان رفته اند.

حالا در هفته نهم شاهد یک تقابل ویژه خواهیم بود. جایی که حامد لک قرار است 90 دقیقه در تهران ثابت کند در حق او اجحاف شده و اگر فصل قبل افت کرد به دلیل شرایط نامناسب تمرینی بوده است نه ضعف های فنی. کما این که چند هفته قبل نیز او در مصاحبه ای تاکید کرد در دو سال گذشته اصلا تمرین نکرده و حالا در مس رفسنجان متوجه می شود تمرین یعنی چه!

 

 

به هر روی لک در شرایطی قرار است دروازه اش را مقابل پرسپولیس بسته نگه دارد که تا به این جای کار و تا پایان هفته هشتم، فقط سه گل دریافت کرده است. آماری دقیقا مشابه علیرضا بیرانوند در پرسپولیس.

هر دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان به همراه ذوب‌آهن و فولاد کمترین گل خورده را تا اینجای فصل داشته‌اند و بی تردید حامد لک بیشترین نقش را در ثبت این آمار داشته است. آماری که به بی شکستی مسی ها تا به این جای کار انجامیده و باعث شده مس رفسنجان به همراه دو تیم دیگر تنها تیم های بی شکست لیگ 22 باشند.

به هر روی باید منتظر بود و دید حامد لک مقابل پرسپولیس چه نمایشی را ارائه خواهد داد و در رویارویی با یحیی و بیرو چه حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها