نصرتی: ربیعی تیم خوبی ساخته است

صددرصد این بازی برنده دارد چرا که مس تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و به دنبال ضد فوتبال نیست.

نصرتی: ربیعی تیم خوبی ساخته است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: قضاوت نمی‌کنم اما شاید تمرکز بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس روی تیم باشد تا تیم باشگاهی.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار فردای تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان اظهار داشت: پرسپولیس در بازی با تراکتور امتیاز بدی را از دست داد و به همین خاطر برای بازی فردا محکوم به برد است. پرسپولیس به دنبال شکست مس رفسنجان است تا صدرنشینی خود را تداوم ببخشد و این بازی کمک زیادی به پرسپولیس می‌کند. گرفتن سه امتیاز از بازی فردا حاشیه امنیت  خوبی برای پرسپولیس خواهد بود هرچند که آنها مقابل سپاهان هم خیلی خوب بازی کردند اما مقابل تراکتور تمرکز نداشتند و به همین دلیل امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که مس رفسنجان را چطور تیمی می‌بینید، گفت: من بازی مس رفسنجان و تراکتور را دیدم. آنها تیم بسیار خوب و با انگیزه‌ای هستند و محمد ربیعی تیم خوبی ساخته که باید به او تبریک بگویم. آنها بسیار پرمهره هستند که در ضد حملات خیلی خوب و با کیفیت عمل می‌کنند. بازیکنانی مثل شیمبا، آذرپاد و فراز امامعلی بازیکنان بسیار خوبی هستند که در این تیم حضور دارند. مس رفسنجان روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب عمل می‌کند و در بازی با تراکتور گلی هم که زدند از روی ضربات ایستگاهی بود. پرسپولیس باید خیلی مراقب این تیم باشد. 

نصرتی درباره اینکه پرسپولیس از دو بازی یک امتیاز گرفته و این موضوع انتقادهایی را به راه انداخته است، عنوان کرد: معمولاً بعد از تعویقی که در لیگ برتر به وجود می‌آید کیفیت تیم‌ها هم پایین می‌آید و این مسئله فقط مختص پرسپولیس نیست. البته پرسپولیس پنج ملی‌پوش دارد و شاید به خاطر همین مسئله در بازی با تراکتور تمرکز کافی نداشتند. البته مسائلی هم وجود داشته که یحیی گل‌محمدی به آنها اشاره کرد اما تمرکز خوبی داشت و برنده شد. از طرف دیگر بازی در اصفهان بسیار سخت بود و پرسپولیس مقابل یک تیم مدعی مثل سپاهان بازی کرد که یک امتیاز از این بازی هم نتیجه خوبی به حساب می‌آید. پرسپولیس در بازی با تراکتور امتیاز مهمی از دست داد و برای جبران مافات باید مس را ببرد تا وضعیت خوب شود.

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص اینکه اردوهای تیم ملی چقدر بر روی عملکرد ملی‌پوشان به خصوص پرسپولیس اثرگذار بوده است، اظهار داشت: به عنوان فوتبالیستی که 12 سال در تیم ملی بازی کردم صادقانه می‌گویم که همیشه قبل از تورنمنت‌های مهم مثل جام ملت‌ها و جام جهانی بیشتر تمرکز بازیکنان ملی‌پوش روی تیم ملی است و شاید ملی‌پوشان پرسپولیس هم به همین خاطر تمرکز نداشتند. البته من قضاوت نمی‌کنم و گفتم که شاید اینطور باشد. شاید که به خاطر همین مسئله تمرکز بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس کمتر روی بازی‌های باشگاهی باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که از نظر شما بازی فردا برنده دارد یا نه، گفت: صددرصد این بازی برنده دارد چرا که مس تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و به دنبال ضد فوتبال نیست. این مسئله باعث می‌شود که فردا فوتبال خوبی از پرسپولیس و مس رفسنجان ببینیم؛ البته فوتبال روز دنیا را که می‌بینیم معمولاً بازی‌ها پرگل می‌شود اما در فوتبال ما تیم‌ها بیشتر به دنبال نتیجه گرفتن هستند و شاهد فوتبال زیبایی نیستیم. این مسئله به فوتبال ما کمک نمی‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها