جراح امیری: وحید به جام جهانی می‌رسد

این شایعاتی که مطرح می‌شود درست نیست و نمی‌دانم از کجا آمده است. او از چند هفته بعد می‌تواند به میادین بازگردد.

 جراح امیری: وحید به جام جهانی می‌رسد

پزشک جراح هافبک ملی‌پوش پرسپولیس تأکید کرد این بازیکن مراحل درمانی خود را کاملاً خوب پشت سر می‌گذارد و به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد رسید.

وحید امیری که اردیبهشت‌ماه سال جاری به دلیل تشدید مصدومیتش از ناحیه کمر زیر تیغ جراحان رفت، اکنون دوران نقاهت و مراحل درمانی خود را سپری می‌کند. امروز شایعاتی مبنی بر اینکه امیری جام جهانی و نیم‌فصل نخست لیگ برتر را از دست داده است منتشر شد که پزشک جراح این بازیکن این موضوع را رد کرد.

دکتر علیرضا بصام‌پور پزشک جراح وحید امیری درباره این موضوع به تسنیم گفت: وضعیت وحید امیری عالی است. او تمرینات بدنسازی‌اش را آغاز کرده و مراحل درمانی خود را بسیار خوب سپری می‌کند. این شایعاتی که مطرح می‌شود درست نیست و نمی‌دانم از کجا آمده است. او از چند هفته بعد می‌تواند به میادین بازگردد.

وی در پاسخ به این پرسش که وحید امیری از چه زمانی تمرینات پا به توپ خود را آغاز خواهد کرد، گفت: این بازیکن از یک ماه بعد می‌تواند تمرینات فوتبالی‌اش را آغاز کند. همین الان نیز تمرینات بدنسازی خود را انجام می‌دهد ولی فوتبال ورزشی است که نیاز به استارت‌های قوی دارد؛ به همین دلیل فعلاً امیری تمرینات فوتبالی خود را آغاز نکرده است. این بازیکن اگر در رشته دیگری که نیاز به استارت‌های سرعتی نداشت فعالیت می‌کرد، از همین الان هم می‌توانست بازی کند، ولی فوتبال شرایطش فرق دارد. با همه این اوصاف همانطور که گفتم وحید امیری از یک ماه بعد همراه تیم پرسپولیس تمرین خواهد کرد و مشکلی برای بازی در جام جهانی 2022 نخواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها