یزدی‌ها از شاهرود سوغات آوردند؛

تیم کارگران چادرملو اردکان برسکوی سوم مسابقات داژبال کارگران کشور ایستاد

مسابقات داژبال کارگران و کارخانجات کشور در بخش مردان برگزار و تیم کارگران یزد با حمایت شرکت معدنی و صنعتی چادرملوی اردکان در این مسابقات حضور یافت.

تیم کارگران چادرملو اردکان برسکوی سوم مسابقات داژبال کارگران کشور ایستاد

 

به گزارش می‌متالز، مسابقات داژبال کارگران و کارخانجات کشور در بخش مردان برگزار و تیم کارگران یزد با حمایت شرکت معدنی و صنعتی چادرملوی اردکان در این مسابقات حضور یافت.

در این مسابقات که به میزبانی استان سمنان (شهرستان شاهرود) برگزار شد، ۱۰ تیم از استان‌های سمنان، مرکزی، زنجان، کردستان، گلستان، قم، اصفهان، اهواز، خراسان رضوی و یزد در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم یزد به همراه تیم قم از گروه خود به مرحله بعد صعود کردند.

تیم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان که با کسب سه برد و یک باخت موفق به صعود به دور بعد شده بود در نیمه نهایی تیم میزبان یعنی سمنان را در مقابل خود دید و علی رغم شایستگی موفق به شکست حریف قدرتمند خود نشد و از رسیدن به فینال باز ماند.

تیم چادرملوی اردکان برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها مقابل تیم قم صف آرایی کرد و با عبور از این تیم بر سکوی سومی رقابت‌ها ایستاد تا یزدی‌ها نیز دست پر این مسابقات را ترک کنند؛ تیم یزد در حالی موفق شد با شکست قم به روی سکو برود که تنها شکست چادرملو در دور گروهی مقابل همین تیم رقم خورده بود.

ترکیب تیم چادرملوی اردکان در این رقابت‌ها را محسن زارعین، سعید زارع شحنه، محمد مهدی شریفی، حامد رنجبر، حسین دهقان منشادی و امیر حسین منگلی به مربیگری و سرپرستی محسن منصوری شکل داده بودند.

گفتنی است تیم مرکزی در مرحله فینال با شکست تیم میزبان جام قهرمانی را به خانه برد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها