تهیدست: مقابل پرسپولیس از پیش بازنده نیستیم

ما ترسی از این تیم نداریم و هدف‌مان این است که بهترین عملکرد را در ورزشگاه آزادی داشته باشیم.

تهیدست: مقابل پرسپولیس از پیش بازنده نیستیم

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت تأکید کرد این تیم در دیدار روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس از پیش بازنده نخواهد بود.

میثم تهیدست درباره برد تیمش برابر هوادار در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: ما نیاز مبرمی به برد در این بازی داشتیم و اگر هوادار این بازی را با برد پشت سر می‌گذاشت اختلاف ما با این تیم به شش امتیاز می‌رسید و کار واقعاً سخت می‌شد. در طول بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم و به هوادار هم کم موقعیت دادیم و خوشبختانه سه امتیازی مهم گرفتیم تا لیگ را با انگیزه و روحیه‌ای بالا دنبال کنیم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس و اینکه خیلی‌ها تیمِ یحیی گل‌محمدی را برنده این بازی می‌دانند، تصریح کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد. صنعت نفت پارسال پرسپولیس را شکست داد و امسال هم می‌تواند این اتفاق را تکرار کند. ما می‌دانیم برابر تیم پرقدرت پرسپولیس بازی سختی داریم و به آنها احترام می‌گذاریم، ولی برابر پرسپولیس به هیچ عنوان از پیش بازنده نخواهیم بود. ما ترسی از این تیم نداریم و هدف‌مان این است که بهترین عملکرد را در ورزشگاه آزادی داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت راجع به کار کردن با رضا پرکاس سرمربی این تیم که برای بسیاری از هواداران فوتبال در ایران ناشناخته است، خاطر نشان کرد: این برای اولین بار است که ایشان در لیگ برتر مربیگری می‌کند. پرکاس مربی خوبی است و برای موفقیت در صنعت نفت انگیزه زیادی دارد. امیدوارم با این مربی نتایج خوبی بگیریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها