حمایت قائم مقام باشگاه ملوان از زارع

کادر فنی و بازیکنان ملوان با حمایت مدیریت باشگاه در هفته‌های آینده نتیجه تلاش و زحمات‌شان را خواهند گرفت.

حمایت قائم مقام باشگاه ملوان از زارع

قائم مقام باشگاه ملوان گفت: تیم ما پس از چند فصل تازه به لیگ برتر آمده است و نیاز به زمان داریم تا به فضای لیگ برتر عادت کنیم.

رامبد رشیدی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال ملوان پس از شکست مقابل آلومینیوم اظهار داشت: ما هیچ نگرانی بابت شرایط و نتایج ملوان نداریم، خدا را شکر کادر فنی و اعضای تیم کارشان را در کمال آرامش انجام می‌دهند. ملوان تیمی است که پس از چند فصل تازه از لیگ یک به لیگ برتر آمده است و زمان می‌برد تا به فضای لیگ برتر عادت کنیم.

وی ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان ما همه نفرات جوانی هستند و ما به آنها اعتقاد و اطمینان داریم و مطمئن هستیم که در ادامه فصل نتایج خیلی بهتری می‌گیریم. مدیریت باشگاه شرایط ملوان را بحرانی نمی‌داند و به هیچ وجه به دنبال تغییر و تحول در کادر فنی نیستیم. ما با نظر مازیار زارع یک مربی پرتغالی به کادر فنی اضافه کردیم و در ادامه هم به دنبال این هستیم که دو بازیکن خارجی از بلوک شرق اروپا به خدمت بگیریم، البته جذب بازیکن خارجی مستلزم این است که شرایط حضور آنها مهیا شود.

قائم مقام باشگاه ملوان با اشاره به این موضوع که در 40 سال گذشته فقط چهار مربی هدایت ملوان را برعهده داشتند، گفت: درست است که در شش هفته گذشته ما هنوز نتوانستیم به پیروزی برسیم، اما ان‌شاءالله از این هفته و بازی با صنعت نفت که در انزلی پیش رو داریم، بردهای تیم ما هم شروع خواهد شد. همانطور که گفتم کادر فنی و بازیکنان ملوان با حمایت مدیریت باشگاه در هفته‌های آینده نتیجه تلاش و زحمات‌شان را خواهند گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها