توضیحات مدیرروابط عمومی پرسپولیس درخصوص شکایت آلومینیوم

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس مدعی است سریال شکایت برخی باشگاه ها از بابت بازی کردن سینا اسدبیگی ادامه دارد اما قانونی نیست.

توضیحات مدیرروابط عمومی پرسپولیس درخصوص شکایت آلومینیوم

پس از ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان نوبت به باشگاه آلومینیوم اراک رسید تا  مثل سایر باشگاه ها از پرسپولیس برای استفاده از بازیکن غیرمجاز شکایت کند!

سینا اسد بیگی هافبک تیم پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک برای دقایقی در ترکیب سرخپوشان به میدان رفت و همین موضوع باعث شد تا باشگاه اراکی از این باشگاه به خاطر استفاده از بازیکن غیر مجاز شکایت کند.

اسد بیگی پیش از فصل با قراردادی ۳ ساله به ذوب آهن پیوست اما بعد از مدتی به یکباره به عضویت تیم پرسپولیس در آمد و همین موضوع باعث شکایت برخی باشگاه ها شده است.

مصطفی لشگری مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس اما در این رابطه گفت: «پیش از این دو باشگاه ذوب آهن و فولاد خوزستان بابت سینا اسدبیگی شکایت کرده بودند و حالا آلومینیوم اراک این اقدام را انجام داده است درحالی که بازی کردن او یک کار کاملا قانونی بوده است. باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز هرگز قرارداد سینا اسدبیگی را به ثبت نرسانده و او در حال حاضر کاملا قانونی بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها