شیری: در لیگ برتر فقط ۲۲ بازی را از دست دادم

نساجی بعد از حضور در لیگ برتر 122 بازی انجام داده که من 22 را بازی را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست دادم .

شیری: در لیگ برتر فقط ۲۲ بازی را از دست دادم

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد، آنها در بازی با ملوان محکوم به برد هستند.

حامد شیری درباره عملکرد تیمش در دو بازی ابتدایی لیگ برتر گفت: ما دو بازی سخت با مس رفسنجان و سپاهان داشتیم، مس که فصل گذشته نتایج بسیار خوبی گرفت و امسال هم جزو تیم‌های پر مهره لیگ برتر است و سپاهان هم که با آن تشکیلات نیازی به تعریف ندارد. ما متأسفانه از لحاظ داوری در بازی با سپاهان اذیت شدیم و اگر گلر این تیم اخراج می‌شد می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

مدافع تیم فوتبال نساجی با اشاره به بازی بعدی تیمش مقابل ملوان بندر انزلی خاطر نشان کرد: بیش از دو سال است که در ورزشگاه شهید وطنی بازی نکردیم و حالا خوشحالیم که قرار است مقابل هواداران خودمان به میدان برویم. ملوان تیم خوبی است و نباید تصور کنیم این بازی راحت است. ما محکوم به برد در این بازی خانگی هستیم و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم تا هواداران و مردم مازندران را خوشحال کنیم.

شیری که در بازی با سپاهان صدمین بازی‌اش را با پیراهن نساجی انجام داد، اظهار داشت: نساجی بعد از حضور در لیگ برتر 122 بازی انجام داده که من 22 را بازی را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست دادم و خوشحالم که صد بار پیراهن این تیم ریشه‌دار را بر تن کردم. زیاد هم دوست نداشتم تیم عوض کنم و از طرفی باشگاه نساجی بعد از حضور آقای حدادیان به یک ثبات خوب رسید و از اینکه در نساجی بازی می‌کنم، احساس خیلی خوبی دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها