قایدی: برای قهرمانی و جام جهانی به استقلال برگشتم

هدف‌های زیادی دارم. یکی موفقیت استقلال است و دیگر اینکه بتوانم به جام جهانی راه پیدا کنم.

قایدی: برای قهرمانی و جام جهانی به استقلال برگشتم

مهدی قایدی، ستاره محبوب هواداران استقلال پس از یک فصل دوری از این تیم، سرانجام به صورت قرضی به جمع آبی‌ها بازگشت.

 در حالی که ساعتی قبل از بازی با سپاهان با اعلام باشگاه شباب الاهلی، بازگشت مهدی قایدی به استقلالی‌ها قطعی شد، صبح امروز باشگاه استقلال، تصاویری از عقد قرارداد رسمی این بازیکن را منتشر کرد.

قایدی که در سال جام جهانی به استقلال و فوتبال ایران برگشته، در گفتگو با دوربین باشگاه استقلال در خصوص حضور مجدد در تیم محبوبش صحبت کرده و امیدوار است بتواند به سرمربی استقلال برای انجام کارهای بزرگ کمک کند. در ادامه صحبت‌های این بازیکن را می‌خوانید؛

* هدفم موفقیت استقلال و حضور در قطر است

حس خیلی خوبی است که بعد از یک سال دوباره به خانه خودم برگشتم. امیدوارم مثل پارسال که بچه‌ها تمام وجودشان را گذاشتند و توانستند استقلال را قهرمان کنند، امسال هم ما بتوانیم با تمام وجود یک افتخار دیگر را کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. هدف‌های زیادی دارم. یکی موفقیت استقلال است و دیگر اینکه بتوانم به جام جهانی راه پیدا کنم و پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشم و آنجا هم اگر کاری از دستم برآمد برای کشورم انجام دهم.

* منتظر کار با سرمربی سرسخت و باهوش استقلالم

شناختی که من دارم مربی خیلی سرسخت و باهوش و خیلی خوبی بودند تا آنجا که بچه‌ها می‌گویند چون هنوز نشده که با ایشان کار کنم و صحبت کنم. امیدوارم که به زودی زود ببینم ایشان را. مربی بزرگی است و قطعا می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. هواداران خیلی به من لطف دارند و در این یک سال هم که نبودم مدام پیام‌هایشان محبت‌آمیز بود. الان برگشتم و امیدوارم بتوانم جبران این محبت را انجام دهم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها