بازتاب اقدام خیرخواهانه طارمی در پرتغال

ن اقدام بزرگ و انسانی طارمی باعث شد تا دیگر هواداران پورتو با انتشار مجدد این توئیت از طارمی به خاطر رفتار بزرگش تقدیر و تشکر کنند.

 بازتاب اقدام خیرخواهانه طارمی در پرتغال

اقدام بزرگ و بشردوستانه مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو با حراج گذاشتن پیراهن خود برای درمان یک کودک معلول پرتغالی باعث شد تا سیل عظیمی از پیام های تشکر را در پرتغال به سوی ستاره ایرانی روانه کند.

نلسون فریرا یکی از هواداران تیم پورتو که پسری دارای معلولیت دارد و او از طارمی درخواست کرده بود تا پیراهنش را برای درمان پسرش به حراج بگذارد که با موافقت ستاره ایرانی مواجه شد.

این هوادار با انتشار پیامی از مهدی طارمی به خاطر این اقدامش تشکر کرد و گفت: می خواهم از همه شما تشکر کنم، برای کمک به این انسان فروتن با قلبی بزرگ که مهدی طارمی دارد. می خواهم از همه شما خواهش کنم که از دوستم طارمی برای اهدای پیراهنش برای حراج تشکر کنم تا پول این حراج برای درمان پسرم فیلپ صرف شود.

این اقدام بزرگ و انسانی طارمی باعث شد تا دیگر هواداران پورتو با انتشار مجدد این توئیت از طارمی به خاطر رفتار بزرگش تقدیر و تشکر کنند.

یکی از کاربران با منشن کردن صفحه طارمی، نوشت: نگرش بزرگ غول در داخل و خارج از زمین... دیگر کاربران هم با بازنشر اقدام بشردوستانه طارمی از او به خاطر این کار تشکر کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها