امیری، خوشبین به حضور در جام جهانی

جالب اینکه همزمان با حضور وحید امیری در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی، تیم ملی جوانان با مربیگری صمد مرفاوی در گوشه‌ای دیگر از زمین مشغول تمرینات تاکتیکی بودند.

امیری، خوشبین به حضور در جام جهانی

وحید امیری در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی به همراه فیزیوتراپ بعد از نرم دویی کار با توپ را آغاز کرده و این نشان می دهد شرایط خوبی دارد و به زودی آماده بازگشت به میدان می شود. هیچ بعید نیست که او در اردوی شهریور هم یکی از بازیکنان حاضر در جمع شاگردان اسکوچیچ باشد. پیش از این شایعه شده بود وحید امیری به دلیل شدت مصدومیت و جراحی از ناحیه کمر به جام جهانی نخواهد رسید اما با وضعیتی که امروز ما از وحید امیری در کمپ تیم های ملی دیدیم باید گفت که قطعا به جام جهانی خواهد رسید.

جالب اینکه همزمان با حضور وحید امیری در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی، تیم ملی جوانان با مربیگری صمد مرفاوی در گوشه‌ای دیگر از زمین مشغول تمرینات تاکتیکی بودند. تیم ملی جوانان خود را برای حضور درتورنمنت کافا آماده می‌کند. آنها به زودی راهی تاجیکستان خواهند شد و قرار است شهریور ماه در بیشکک برای کسب سهمیه حضور در جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی با تیم‌های امارات، قرقیزستان و برونئی مسابقه دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها