مهتابی ال ای دی برای چه محیط‌هایی استفاده می‌شود؟

 

یکی از محصولات روشنایی برای جلوه‌دهی و روشن کردن محیط‌های مختلف، استفاده از مهتابی های ال ای دی است. در گذشته تیوپ‌ها نمونه بارز مهتابی محسوب می‌شدند که شامل استارت بوده و باعث تأخیر در روشن شدن مهتابی می‌شدند. امروزه مهتابی ال ای دی در طرح‌های متنوع تولید می‌شود. به عنوان مثال می‌توان براکت و انواع FPL را در دسته مهتابی‌ های ال ای دی نام برد.

قیمت مهتابی ال ای دی در مقایسه با محصولات روشنایی دیگر کمی بیشتر است. به دلیل کیفیت بالا، طول عمر بیشتر و شدت نور بالاتر خرید مهتابی های ال ای دی پیشنهاد مناسبی است. در این مطلب همه آنچه باید درباره مهتابی ال ای دی بدانید را برای شما تهیه کرده‌ایم.

مزایای مهتابی‌ های ال ای دی

مهتابی‌ها و لامپ‌های سنتی در مقایسه با نمونه‌های دیگر کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه، بیشتر افراد سراغ خرید مهتابی های ال ای دی می‌روند. در واقع، محصولات روشنایی ال ای دی بسیار پیشرفته‌تر هستند و مزایای بیشتری نیز در مقایسه با مهتابی‌های سنتی دارند. مزایای این محصول عبارتند از:

  1. زیبایی بیشتر محیط

یکی از مزیت‌های مهتابی های ال ای دی در مقایسه با سایر محصولات روشنایی، کمک به زیبایی هر چه بیشتر محیط است. مهتابی های ال ای دی در طرح‌های متنوع تولید می‌شوند. به همین خاطر، استفاده از این مهتابی‌ها در جلوه‌دهی به دکوراسیون خانه تأثیر بسزایی دارد.

  1. مصرف کمتر انرژی

مهتابی های ال ای دی در مقایسه با سایر محصولات قدیمی‌تر، مصرف انرژی کمتری دارند. خرید مهتابی با مصرف انرژی کمتر به شما در صرفه جویی از نظر اقتصادی نیز کمک می‌کند. برای خرید مهتابی‌های قدیمی و رشته‌ای باید بیشتر هزینه کنید. به همین خاطر، خرید مهتابی های ال ای دی از لحاظ اقتصادی گزینه مقرون به صرفه‌تری است.

  1. طول عمر بیشتر

مهتابی های ال ای دی دارای طول عمر بیشتری در مقایسه با سایر محصولات روشنایی هستند. در واقع، طول عمر لامپ‌های ال ای دی در مقایسه با مدل‌های معمولی، حدود سه برابر بیشتر است. در نتیجه، لازم نیست که لامپ‌های ال ای دی را مرتب تعویض کنید.

  1. خروجی حرارتی کمتر

برخلاف لامپ‌های سنتی رشته‌ای، مهتابی های ال ای دی، اشعه مادون قرمز تولید نمی‌کنند. به همین خاطر، استفاده از این مهتابی‌ها، ایمن‌تر از سایر گزینه‌ها است. در واقع، خطر آتش سوزی به دلیل خروجی حرارتی کمتر در مهتابی های ال ای دی کاهش پیدا می‌کند.

  1. سازگار با محیط زیست

مهتابی های ال ای دی دارای قابلیت سازگاری با محیط زیست هستند. با استفاده از این نوع محصولات روشنایی، انتشار کربن به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. به علاوه، مهتابی های ال ای دی در مقایسه با لامپ‌های معمولی دارای جیوه نیستند و با محیط زیست نیز سازگارتر هستند.

  1. کیفیت و شدت بیشتر نور

نور منتشر شده از مهتابی های ال ای دی، کیفیت بهتر و شدت بیشتری دارند. در نتیجه، شدت نور زیاد در مهتابی های LED باعث می‌شود که محیط روشن‌تر جلوه کند. البته، با توجه به ولتاژ مهتابی، این شدت نور کم یا زیاد می‌شود. به همین خاطر، در هنگام خرید مهتابی LED به ولتاژ آن نیز توجه کنید.

معایب لامپ های ال ای دی

لامپ های ال ای دی دارای معایبی در مقایسه با محصولات روشنایی دیگر هستند. از مهمترین معایب مهتابی ال ای دی می‌توان به گران‌تر بودن این محصول روشنایی اشاره کرد. اما در مقایسه با مزایای این محصول روشنایی، ارزش دارد که هزینه‌ای را صرف خرید آن کنید.

کاربردهای مهتابی ال ای دی

مهتابی های ال ای دی در محیط‌های مختلف استفاده می‌شوند و کاربردهای متعددی دارند. در واقع، جهت تأمین روشنایی در محیط‌های مختلف، این نوع مهتابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لامپ های LED به علت دوام و کارایی بیشتر، در محیط‌های داخلی و خارجی قابل نصب است. به علاوه، استفاده از این نوع محصولات روشنایی، محدود به محیط و منطقه خاصی نیست. در بخش زیر، شما را با کاربردهای مهتابی های ای ال دی بیشتر آشنا می‌کنیم که عبارتند از:

  • پذیرایی
  • آشپزخانه
  • مراکز آموزشی
  • مراکز تفریحی
  • دفاتر اداری
  • محیط آزمایشگاهی و بیمارستان
  • نورپردازی فروشگاه‌ها

بهترین جایگزین مهتابی‌های قدیمی

مهتابی‌های قدیمی در مقایسه با محصولات جدیدتر دارای معایبی هستند. به همین خاطر، کمتر در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.  براکت و fpl جزو محصولات روشنایی جدیدی محسوب می‌شوند که جایگزین مهتابی‌های قدیمی هستند. به دلیل مصرف انرژی کمتر، طول عمر بیشتر و نور باکیفیت بالا، مهتابی های ال ای دی، جایگزین مهتابی‌های قدیمی شده‌اند.

خرید عمده لامپ و مهتابی از هدایت گستر

فروشگاه‌های مختلفی به صورت آنلاین در زمینه فروش انواع محصولات روشنایی فعالیت می‌کنند و هدایت گستر نیز یکی از آنها است. در فروشگاه هدایت گستر hedayatgostar.com ، انواع مهتابی‌های متنوع با برندهای مختلف به فروش می‌رسد. جدیدترین انواع لامپ‌ها و مهتابی‌های ساخته شده توسط برندهای معتبر را می‌توانید از هدایت گستر سفارش دهید. این لامپ‌ها و مهتابی‌ها را می‌توانید با قیمت عمده خریداری کنید.

اگر قصد خرید عمده مهتابی برای فروشگاه‌تان را دارید، هدایت گستر شرایطی را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید به صورت نقد و روال، انواع مهتابی را از هدایت گستر سفارش دهید. پس همین حالا، برای خرید باکیفیت‌ترین مهتابی‌های تولید شده توسط برندهای معتبر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.  

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها