بهترین برندهای فر توکار ایرانی

بهترین برندهای فر توکار ایرانی

 

اجاق‌گاز فردار و فر مبله (رو کابینتی) فضای نسبتاً زیادی را اشغال می‌کنند. به همین دلیل در چند سال اخیر فرهای توکار تا حد زیادی جایگزین آن‌ها شده‌اند. این فرها بدون نیاز به فضای اضافه، درون کابینت قرار می‌گیرند. برخلاف سایر فرها تمیز کردن فر توکار بسیار راحت است؛ زیرا به‌ غیر از بخش جلو، بقیه قسمت‌های آن درون دیوار قرار گرفته‌اند و از مواجهه با آلودگی‌های محیطی در امان هستند.

علاوه بر این فرهای توکار از طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده و به زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه کمک می‌کنند. خوشبختانه امروزه شاهد عرضه انواع فر توکار ایرانی با برندهای مختلف و امکانات گوناگون می‌باشیم. در ادامه پس از بیان یک سری نکات، برخی از مهم‌ترین برندهای این حوزه را معرفی می‌کنیم.

انواع فر توکار

یکی از مهمترین نکات پیش از خرید فر توکار، آشنایی با انواع فر آن است. به طور معمول فر توکار را بر حسب نوع انرژی مصرفی به سه دسته کلی برقی، گازی و گازی برقی طبقه‌بندی می‌کنند.

فر توکار برقی

فر برقی را می‌توان مهم‌ترین و پرطرفدارترین فر توکار دانست؛ زیرا با وجود داشتن المنت‌های برقی در بالا، پایین و حتی کناره‌ها باعث می‌شود که حرارت به طور یکنواخت در همه قسمت‌ها پخش شود.

داشتن ترموستات که دمای داخلی فر را تحت کنترل دارد و امکان تنظیم مدت زمان پخت از جمله مزایای فر برقی به‌شمار می‌روند.

فر توکار گازی

همان گونه که مشخص است، انرژی این نوع فرها از گاز شهری تامین می‌گردد، بنابراین از نظر هزینه مصرف انرژی مقرون به صرفه تر از فرهای برقی هستند اما سرعت و یکنواختی پخت آنان را ندارند.

فر توکار گازی برقی

در فرهای گازی برقی حرارت بخش بالا از برق و بخش پایین از گاز تامین می‌گردد. این محصولات نسبت به فرهای گازی از امکانات بیشتری برخوردار بوده و پس از فرهای برقی به میزان نسبتاً بالایی انتخاب می‌شوند.

نکته قابل ذکر این است که فر مذکور برای کار به هر دو انرژی گاز و برق نیاز دارد و این گونه نیست که در صورت قطع شدن برق بتوان از آن به درستی استفاده کرد.

اهمیت خرید فر توکار باکیفیت

خرید فر توکار باکیفیت

همانند هر کالای دیگری جهت خرید فر توکار در گام اول باید کیفیت آن را مورد بررسی قرار داد، چرا که یک فر ساخته شده از قطعات مرغوب، طول عمر و دوام بالایی دارد. در نتیجه افراد را از صرف هزینه جهت تعمیر یا خرید مجدد بی‌نیاز می‌کند. علاوه بر این استفاده از فر باکیفیت، باعث می‌شود که غذا طی مدت زمان کوتاه‌تر به نحو مطلوبی پخته شود.

امروزه فرهای توکار با تنوع بسیار بالایی از نظر مدل، ابعاد، گنجایش و امکانات ساخته می‌شوند. به‌ عنوان مثال می‌توان به قابلیت‌هایی مثل داشتن جوجه‌گردان، فندک، قفل کودک یا ویژگی‌های مانند لمسی بودن اشاره کرد.

برندهای معتبر ایرانی تولیدکننده فر توکار علاوه بر کیفیت به تنوع محصولات خود نیز اهمیت داده و همواره تلاش در جلب رضایت مشتریان دارند. در ادامه برخی از این برندها را معرفی می‌کنیم.

بهترین برندهای فر توکار ایرانی

اخوان

اخوان یکی از برندهای برتر تولیدکننده فر توکار در ایران است. این برند پیشینه‌ 50 ساله درخشانی دارد و عرضه انواع فر برقی، گازی و گازی برقی را در دستور کار خود قرار داده است. علاوه بر این فر توکار اخوان در سایزها و مدل‌های گوناگون با قابلیت‌های مختلف تولید شده و کلیه نیازها را پوشش داده است.

یکی از مهم‌ترین مشخصات این فر توکار ایرانی، استحکام و دوام بالای بدنه آن در برابر درجه حرارت زیاد است. داشتن تایمر لمسی قابل تنظیم، فن داخلی، پخت سریع و یکنواخت از دیگر ویژگی‌های این فر به شمار می‌روند.

علاوه بر این برخی نمونه‌های فر توکار اخوان دارای امکاناتی مثل برنامه پخت، قفل کودک و قابلیت خود تمیزشوندگی می‌باشند.

آلتون

پس از اخوان، آلتون نامی آشنا در زمینه تولید کالاهای آشپزخانه‌ای از جمله فر توکار به‌شمار می‌رود. محصولات این برند توسط گروه صنعتی آلباگاز ساخته می‌شوند.

از جمله ویژگی‌های انواع فر توکار آلتون می‌توان به لمسی بودن صفحه نمایشگر، قابلیت یخ زدایی مواد غذایی، برنامه‌های پخت متعدد، داشتن سنسور ویژه پخت گوشت و فن خودکار خنک‌کننده اشاره کرد.

کن

فر توکار کن

کن یکی از قدیمی‌ترین مارک‌های تولیدکننده فر در ایران بوده و انواع نمونه‌های برقی و گازی این محصول را عرضه می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایای فر توکار برقی کن این است که نسبت به برخی از همتایان خود انرژی کمتری مصرف می‌کند. این کالا با برچسب انرژی گرید A عرضه می‌شود که به معنای مصرف بهینه برق است.

علاوه بر قابلیت‌‌هایی مانند برنامه پخت، یخ زدایی و قفل کودک، جنس لعاب داخلی فر توکار کن به گونه‌ای است که به راحتی تمیز می‌شود.

بیمکث

بیمکث یکی دیگر از مارک‌های محبوب فر توکار ایرانی است که برای ساخت محصولات خود از تجهیزات مدرن روز دنیا بهره می‌برد.

صفحه شیشه‌ای سه جداره مقاوم و نشکن از جمله ویژگی‌های قابل ذکر فر توکار بیمکث می‌باشد. به علاوه این کالا از کلیه امکانات فرهای امروزی برخوردار بوده و مدت زمان ضمانت آن بیشتر از دو سال است.

داتیس

داتیس از جمله برندهای ارائه دهنده فر توکار در ایران است که استفاده از مواد اولیه مرغوب و قطعات باکیفیت را در دستور کار خود قرار داده است. تنوع بالای برنامه پخت و داشتن منوی دو زبانه، همچنین قفل کودک و فن خنک‌کننده از اصلی‌ترین ویژگی‌های فر داتیس می‌باشند.

ایلیا استیل

تقریباً همه فعالان حوزه خرید و فروش فر و اجاق گاز با نام ایلیا استیل آشنایی دارند. این برند ایرانی دارای بیش از 15 سال سابقه و گواهینامه کیفیت داخلی و خارجی می‌باشد.

فرهای توکار ایلیا استیل با گنجایش‌های مختلف موجود بوده و همانند سایر برندهای مشهور، دارای امکاناتی مثل برنامه پخت متنوع، یخ زدایی، داشتن فن کانوکشن و قفل کودک هستند.

اسنوا

برخلاف تصور برخی افراد، اسنوا برندی کاملاً ایرانی است. این برند انواع لوازم خانگی از جمله فر توکار را با کیفیت بسیار خوبی تولید می‌کند. امکان تنظیم برنامه برای پخت گوشت، پیتزا، شیرینی و سایر غذاها از جمله قابلیت‌های فر اسنوا است. علاوه بر این بخش‌های داخلی و خارجی فر مذکور، مقاومت بالایی در برابر گرمای بسیار زیاد و نوسانات دمایی دارند.

سینجر

فر

سینجر یکی دیگر از مارک‌های سازنده فر ایرانی است که به دوام کالاهای خود اهمیت زیادی می‌دهد. علاوه بر این تنوع فرهای توکار سینجر به گونه‌ای است که هر کس با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌تواند از بین آن‌ها انتخاب کند.

میلان

این نام را می‌توان در زمره برندهای جدید عرضه کننده فر توکار ایرانی دانست و با وجود اینکه حدود 10 سال از سابقه آن می‌گذرد، اما همواره محصولات خود را با درجه کیفی بسیار بالایی تولید می‌کند. فرهای توکار میلان از نوع خود تمیز شونده بوده و در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند.

سخن پایانی

بهترین برندهای فر توکار ایرانی همواره تلاش می‌کنند، محصولات خود را با کیفیت خوب و تنوع بالا عرضه کنند. از این رو در هنگام خرید فر، علاوه بر در نظر گرفتن اعتبار برند و امکانات خاص باید به اندازه، ظرفیت و همچنین مدل کالا نیز توجه نموده و آن را بر حسب سبک و متراژ آشپزخانه انتخاب کرد.

نظر شما درباره برندهای برتر سازنده فر توکار در ایران چیست؟ شما چه برندهایی را می شناسید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها