سولشر: هواداران منچستریونایتد باید پوگبا را بپذیرند

اوله گونار سولشر انتظار دارد هواداران منچستریونایتد در فصل جدید در اولدترافورد پل پوگبا را علیرغم تصمیمش برای جدایی، تشویق کنند.


سولشر: هواداران منچستریونایتد باید پوگبا را بپذیرند

مینو رایولا، مدیر برنامه پوگبا، در ابتدای ماه جاری میلادی اعلام کرده بود که در حال بررسی شرایط جدایی این بازیکن از منچستریونایتد است اما این هافبک به حضور خود در تورپیش فصل تیم سولشر در آسیا ادامه داده است. او در آخرین بازی فصل گذشته از سوی هواداران مورد اعتراض قرار گرفت اما سولشر می گوید که انتظار دارد این بازیکن 26 ساله نباید در بازگشت به اولدترافورد در فصل جدید با واکنش بدی از سوی هواداران روبرو شود. سولشر روز چهارشنبه در این باره گفت: " هواداران ما می دانند که پوگبا چقدر برای این باشگاه زحمت کشیده و چه کارهایی می تواند برای ما انجام دهد. پل یکی از بهترین بازیکنان ماست و هم ما و هم سایر بازیکنان به این موضوع واقف هستند. او هرگز حتی برای یک ثانیه هم مشکلی برای ما ایجاد نکرده است. ما سپاسگزاریم که او مثل همیشه نمایش خوبی دارد. "

پل پوگبا پیش از این مدعی شده بود که به دنبال جدایی از یونایتد برای فصل آینده است و می خواهد چالش جدیدی را تجربه کند اما به نظر می رسد که مقامات یونایتد حاضر به فروش این بازیکن نیستند و هافبک فرانسوی فصل آینده نیز در اولدترافورد به میدان خواهد رفت. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها