انتقال گرت بیل به چین منتفی شد

نمایندگان گرت بیل با باشگاه جیانگسو سونینگ چین به توافق نرسیدند و انتقال این بازیکن به سوپر لیگ چین به نظر منتفی می‌آید.


انتقال گرت بیل به چین منتفی شد

ستاره ولزی پس از صحبت‌های زین الدین زیدان در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار دارد. با این حال رسانه‌های چینی روز چهارشنبه مدعی شدند که نمایندگان بیل با باشگاه سونینگ یا هر باشگاه دیگری به توافق نرسیده اند و این انتقال عملا منتفی خواهد بود. پیش از این گفته می‌شود که نمایندگان بازیکن تیم ملی ولز در آستانه توافق با باشگاه سونینگ برای ثبت قرارداد با دستمزد یک میلیون پوند در هفته هستند. پس از مطرح شدن این صحبت ها، باشگاه چینی با دنبال کردن گرت بیل در شبکه‌های اجتماعی به این شایعات دامن زد.

حالا رسانه‌های محلی این کشور اعلام کرده اند که سونینگ با دو بازیکن خارجی برای فصل آینده به توافق رسیده که نام آن‌ها به زودی اعلام خواهد شد، اما گرت بیل جز این بازیکنان نیست. این بازیکن صبح امروز بار دیگر در دیدار دوستانه برابر آرسنال بار دیگر برای رئال مادرید به میدان رفت و توانست در موقعیتی که به دست آورد برای این تیم گلزنی کند تا اختلاف گل با آرسنال را به عدد یک برساند. پس از آن آسنسیو بازی را به تساوی ۲ - ۲ کشاند. عملکرد بیل در این دیدار خوب و قابل دفاع بود. پس از بازی زیدان از نمایش این بازیکن تقدیر کرد، اما در عین حال اعلام کرد که تغییری در شرایط او در این تیم به وجود نیامده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها