حتی خرید مسی هم ما را راضی نمی‌کند!!

اعتراض طرفداران منچستریونایتد به مدیریت این باشگاه، برای دومین چهارشنبه متوالی در فضای مجازی و به طور ویژه توییتر دنبال می‌شود.

حتی خرید مسی هم ما را راضی نمی‌کند!!

اعتراض طرفداران منچستریونایتد به مدیریت این باشگاه، برای دومین چهارشنبه متوالی در فضای مجازی و به طور ویژه توییتر دنبال می‌شود.

مسئله چیزی فراتر از تقویت تیم است؛ به طوری که ساعاتی پس از اعلام توافق ۴۵+۵ میلیون پوندی منچستریونایتد با کریستال پالاس برای انتقال آرون ون بیساکا به اولدترافورد هم هواداران تیم ساکت نمانده‌اند. در این بین کسی گفته است «حتی خرید لیونل مسی هم ما را راضی نمی‌کند». حتی عده‌ای از معترضین می‌گویند به خاطر عدم موفقیت‌ تیم دست به این حرکت نزده‌اند. اصلی‌ترین چیزی که هزاران تن از طرفداران یونایتد در سراسر دنیا را برای استفاده از هشتگ GlazersOut# «متحد» کرده است، سو استفاده مالکان باشگاه از تیم به عنوان یک ابزار تجاری است.

 

در حال حاضر میزان بدهی باشگاه منچستریونایتد ۴۹۶ میلیون پوند است؛ به عبارتی گلیزرها طی ۱۴ سال تکیه زدن به مسند مالکیت این باشگاه، فقط ۴۴ میلیون از بدهی‌ها را پرداخت کرده‌اند. یا می‌توان به فروش ۴۵۲ میلیون پوند از سهام باشگاه اشاره کرد که البته درآمد ناشی از آن به تیم تزریق نشده است. 
هم اکنون هشتگ GlazersOut# ترند شماره یک توییتر در حوزه بریتانیا است

در همین راستا مطبوعات انگلیس از لغو پخش برنامه پدی کریرند که دوشنبه شب‌ها از MUTV (شبکه تلویزیونی اختصاصی منچستریونایتد) پخش می‌شود برای دومین هفته پیاپی خبر داده‌اند. از آنجایی که محوریت این برنامه با تماس تلفنی طرفداران تیم در مورد اوضاع باشگاه است، سران باشگاه از این می‌ترسند که با داغ شدن اعترضات علیه آن‌ها، تماس گیرندگان صدای اعتراض خود را به گوش مخاطبان تلویزیونی هم برسانند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها