عکسی باورنکردنی از شهره لرستانی

شهره لرستانی با انتشار تصاویر و یادداشتی تامل برانگیز از حال و هوای این روزهای خود در اینستاگرامش نوشت.

عکسی باورنکردنی از شهره لرستانی

شهره لرستانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که در روزهای گذشته پدر عزیز خود را از دست داده است یکی از هنرمندان متعهد در عرصه بازیگری است که با وجود شرایط نامساعد روحی، مسئولیت پذیرفته شده خود را ادامه می دهد.

این هنرمند که در سال جاری عمل اسلیو معده انجام داده و کاهش وزن بسیاری داشته است در مراسم ختم پدر خود با ظاهری متفاوت و شوکه کننده حاضر شده و تغییرات ظاهری او بسیار محسوس بود.

این بانوی هنرمند که هنگام فیلمبرداری فصل دوم سریال منم دوستت دارم، در غم درگذشت پدر خود به سوگ نشست، صفحه شخصی خود را با یادداشتی غم انگیز به روز کرد.

شهره لرستانی با انتشار تصاویر زیر در اینستاگرام خود یادداشت کرد:

منم دوستت دارم....

مجموعه ای جدید به تهیه کنندگی مهران رسام و به کارگردانی مجید پرکار

مشغول کار در این پروژه بودم که پدرم به رحمت خدا رفت....

سپاسگزارم از دوستان جان...از محسن حسن‌پور مهربان و دیگر همکاران خوبم در این پروژه که حمایت کردند تا من روزهای سخت را طی کنم و بکار برگردم...بازی در نقشی نیمه کمدی با دلی اندوهبار...

گاهی درکشاکش صحنه های شاد، یاد داستان قدیمی( اشک دلقک) می افتم. تعهد کاری اما، قوی تر از اندوه دل است. یکی از آن روزها،پسر عمه ام افشین از من سؤال کرد :حالا چطور جلوی دوربین کمدی بازی می کنی؟؟ و من گفتم؛نمی دونم...

اما.....حالا... پس از گذشت ده روز... فهمیدم... :( تعهد به کارم و احساس مسوولیت حرفه ای)....

...این نیز بگذرد....

در این مجموعه به همراه:میرطاهر مظلومی عزیز، مسعود فروتن با ارزش... و سیدمهدی قائم مقام شریف و درستکار و تیمی دوستداشتنی و همدل همکاری دارم... امیدوارم مردم هم بپسندند.

سریال «منم دوستت دارم» برای اولین بار در ایام نوروز 1400 به روی آنتن شبکه سلامت رفت.  این سریال در هر قسمت، 5 دقیقه چالش‌های روزمره خانواده‌ها را با حضور  امیرحسین صدیق، نگار عابدی ، مسعود فروتن، عرفان برزین و ترنم کاظمی روایت می‌کرد.

فصل دوم این مجموعه تلویزیونی در 90 قسمت 7 دقیقه ای ساخته می شود و بازیگران جدید آن از شهریور ماه مقابل دوربین فیلمبرداری قرار گرفته اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها