کانال تلگرام «خندوانه» به «نی نی و دادا» تغییر نام داد

دو روز پیش کانال رسمی برنامه «خندوانه» که اخبار مربوط به این برنامه را منتشر می‌کرد و اعضای زیادی داشت، به «نی نی و دادا» تغییر نام داد.

کانال تلگرام «خندوانه» به «نی نی و دادا» تغییر نام داد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: چندی پیش رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود خبر ساخت انیمیشن نی‌نی و دادا را منتشر کرد. او به کودکان پیشنهاد داد تا منتظر یک کار بسیار جذاب باشند. او در حالی این خبر را منتشر که که سفرش به کانادا به خاطر زایمان همسرش با انتقادات زیادی همراه بود.

دوروز پیش بود که کانال رسمی برنامه خندوانه  به نی‌نی و دادا تغییر نام داد. رامبد جوان در ویدیویی خبر داده است که انیمیشن نی‌نی و دادا را در کانادا خواهد ساخت و این پروژه جدیدش است که احتمالا از قطع همکاری او با تلویزیون خبر می‌دهد.

در حالی که سرنوشت برنامه خندوانه  به دلیل سفر او به کانادا و حواشی آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، انتقادات از این کار جوان بازهم بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است. کاربران این شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که برنامه خندوانه تغییر نام داد تا کانال این برنامه به پروژه شخصی رامبد تبدیل شود. آنها می‌گویند این کانال برای برنامه‌ای‌است که با بودجه صدا و سیما ساخته شده و طرفداران زیادی هم دارد. همچنین آنها می‌گویند: کانال تلگرام خندوانه با تبلیغات تلویزیونی رشد کرده بود.

طولی نکشید که سروصدا و حواشی این تغییر نام باعث شود، رامبد جوان سریعا نام کانال را به «خندوانه و جناب خان» تغییر دهد. همچنین پست‌های مربوط به انیمیشن نی‌نی و دادا نیز حذف شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها