«سال نو» با رامبد جوان

با وجود حواشی چند وقت اخیر رامبد جوان و شک و تردید حضورش در خندوانه، او مجوز ساخت فیلم جدید خود را از شورای پروانه ساخت فیلم سینمایی گرفت.

«سال نو» با رامبد جوان

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: رامبد جوان بازیگر و کارگردان آثاری همچون ورود آقایان ممنوع، نگار و قانون مرفی و ... است که بیشتر شهرتش را بعد از ساخت خندوانه و اجرا در این برنامه بدست آورده بود. این برنامه از سال 93  روی آنتن شبکه نسیم پخش می‌شد که مخاطبین بی‌شماری پیدا کرد.

فیلمنامه جدید رامبد جوان با نام «سال نو» توسط شورای پروانه ساخت فیلم سینمایی تایید شده و مجوز ساخت نیز گرفته است. به احتمال زیاد این فیلم از مهرماه در دفتر فیلمسازی مشترک او با مرتضی شایسته کلید خواهد خورد.

اما اخباری که اینروزها بیشتر از ساختن فیلم، رامبد جوان را در صدر اخبار شبکه‌های اجتماعی قرار داده ؛ حواشی سفر به کانادا برای تولد فرزندش است. در ابتدا این خبر مطرح شد که وی صرفاً برای اکران فیلم نگار و قانون مورفی به کانادا سفر کرده است اما پس از چندروز، با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی انتقادات به او روز به روز افزایش پیدا کرد.

 رامبد جوان ابتدا گفت: باهدف اکران فیلم نیامده‌ام اما به هر صورت در موازات سفرم به کانادا فیلم را نیز اکران خواهم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود تصمیم‌اش در خصوص برنامه سفر چیست گفت: کار به خصوصی ندارم و مشغول تفریح هستم تا فرزندم به دنیا بیاید.

این جریان انتقادات شدید اما متفاوت مردم و چهره‌های سرشناس را به همراه داشت در نتیجه باعث شد تا از شدت محبوبیت او در بین مردم کاسته شود.

حالا با وجود اینکه احتمال حضور آقای جوان در برنامه خندوانه به دلیل حواشی منتشرشده، کم رنگ شده است. او پروانه ساخت فیلم جدید خود را گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها