تحریم جشنواره فیلم فجر همانا و استقبال مردم از جشنواره همانا

تحریم جشنواره فیلم فجر توسط عده‌ای از بازیگران سینما و تئاتر در واکنش به سقوط هواپیمای اوکراینی باعث نشد تا مردم از پیش‌فروش بلیت این جشنواره نیز صرف نظر کنند.

تحریم جشنواره فیلم فجر همانا و استقبال مردم از جشنواره همانا

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: بلیت‌ جشنواره فیلم فجر در اولین روز از فروش اینترنتی آن با استقبال بی‌نظیر مردم روبرو شد. به همین خاطر سهم سازمان‌ها و ارگان‌ها نیز به مردم اختصاص داده شد.

تحریم جشنواره فجر جلودار پیش فروش بلیت این جشنواره نبود 

بعد از اینکه جشنواره فیلم فجر توسط عده‌ای از بازیگران سینما و تئاتر به دلیل اتفاقات اخیر جامعه تحریم شد، احتمال می‌رفت که مردم نیز از این جشنواره استقبال نکنند. اما داستان برعکس شد.

با آغاز پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در کمتر از چند ساعت ظرفیت اکثر سالن‌ها تکمیل شد.

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگوی خبری زنده در شبکه خبر گفت: این میزان از خرید قابل پیش بینی بود. امسال هم به روال پارسال به محض بازشدن سایت جشنواره از ظهر روز دوشنبه 30ام بهمن ماه، به سرعت بلیت‌ها خریداری می‌شد.

نجفی گفت: در یک جلسه با آقای داروغه‌زاده تصمیم بر آن شد؛ برای افرادی که در تهیه بلیت ناموفق بوده‌اند نیز تدابیری اتخاذ کنیم. در نتیجه چون مردم باید سهم بیشتری از پیش فروش داشته باشند فکر کردیم از سهم سازمان‌ها و ارگان‌ها به نفع مردم کاهش بدهیم. 

از ساعت 17 دیروز بخشی از سهمیه سازمان‌ها و ارگان‌ها از ساعت ۱۷ درخدمت مردم قرار  گرفته است. پیش فروش این بلیت‌ها تا ساعت 18 روز دوم بهمن‌ماه ادامه دارد.

مدیری روابط عمومی جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر افزود این پیش فروش از بازار سیاه نیز جلوگیری کرده است. همچنین در پایان گفت برای مراکز استان‌ها نیز اداره کل ارشاد هر شهرستان باید سیاست‌های لازم را اتخاذ کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها