فیلم پسران بد گیشه سینمای آمریکا را لرزاند

فیلم سینمایی پسران بد بعد از چند هفته اکران توانست بسیار خوب ظاهر شود و گیشه سینمای آمریکا را لرزاند. این فیلم به گفته منتقدان فراتر از حد ظاهر شده است.

فیلم پسران بد گیشه سینمای آمریکا را لرزاند

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: فیلم سینمایی پسران بد برای زندگی، بعد از چند هفته اکران توانست گیشه سینمای آمریکا را به لرزاند. استقبال از این فیلم در مقابل فیلم سینمایی دلیتل که برای ساخت آن هزینه‌های زیادی خرج شده است اما در اکران استقبال نشد، مقایسه می‌شود.

فیلم پسران بد برای زندگی با نقش آفرینی ویل اسمیت و مارتین لارنس ۱۷ سال پس از قسمت نخست آن اکران شده و تا آخرین روزی که آمار فروش‌ها اعلام شده است، این فیلم به ۲۳.۵ میلیون دلار رسیده و پیش بینی می‌شود تا پایان این هفته میلادی به ۶۶ الی ۶۸ میلیون دلار برسد.

گیشه سینمای جهان در دستان فیلم پسران بد

باوجود اینکه چند هفته از اکران فیلم سینمایی پسران بد می‌گذرداما این فیلم فروش خوبی در گیشه داشت است و توانسته 23.5 میلیلون دلار فروش داشته باشد. پیش‌بینی شده تا پایان هفته به مبلغی حدود 78 میلیون دلار برسد.

فیلم پسران بد توانسته است سینما اسکور A را دریافت کند و قسمت چهار این فیلم در دستور ساخت قرار بگیرد.

با توجه به آماری که منتشر شده فیلم پسران بد مورد توجه تمامی اقشار جامعه قرار گرفته است. آماری که در آن حدود 60 درصد جامعه از فیلم استقبال کرده‌اند. ساخت فیلم پسران بد ۳ ۹۰ میلیون دلار بدون محاسبه هزینه‌های جانبی مثل تبلیغات خرج داشته است

فیلم سینمایی پسران بد  به کارگردانی مایکل بی محصول سال ۱۹۹۵ آمریکا است که ویل اسمیت، مارتین لارنس، تیا لئونی، تریسا رندل، چکی کاریو، جو پانتولیانو، فرانک جان هاگز در آن ایفای نقش می‌کنند. 17 سال از ساخت و اکران قسمت اول این فیلم می‌گذرد.

آخرین آمار گیشه سینمای جهان حاکی از این است که فیلم سینمایی دلیتل تنها ۶.۳ میلیون دلار فروخته و فروش چهار روزه آن با شکست مواجه شده و حدود 25 میلیون دلار فروش داشته که یک شکست محسوب می‌شود. برای این فیلم بدون محاسبه هزینه تبلیغات 200 میلیون دلار خرج شده است.

باوجود اینکه فیلم پسران بد در صدر جدول وجود دارد،  اما فیلم سینمایی ۱۹۱۷ که در ده شاخه اسکار شده است،  ۶.۲ میلیون دلار فروش داشته و با تخمین فروش ۲۶.۶ رقیب دلیتل محسوب می‌شود.

همچنین جوکر و روز و روزگاری در هالیوود که نامزدهای اسکار نیز هستند تعداد سینماهای خود را افزایش داده‌اند. آمار فروش آن‌ها در پایان هفته به ترتیب ۳۶۰ و ۴۳۰ هزار دلار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها