«مری پاپینز» در لندن میزبان «دیوید بکهام» بود

ستاره پیشکسوت فوتبال انگلیس به تماشای تئاتر «مری پاپینز» نشست.

«مری پاپینز» در لندن میزبان «دیوید بکهام» بود

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: فیلم موزیکال مری پاپینز محصول سال ۱۹۶۴ کمپانی والت دیزنی است. به کارگردانی رابرت استیونسون و تهیه‌کنندگی والت دیزنی و با شرکت جولی اندروز و دیک ون دایک.

مری پاپینز یکی از مشهورترین فیلم‌های کودکان تاریخ سینماست. نقش آفرینی جولی اندروز در نقش مری پاپینز در سال ۱۹۶۴ اسکار بهترین بازیگر زن نقش اصلی را برای وی به ارمغان آورد و همچنین با این ایفای نقش، وی به انتخاب مجله پریمیر جزو یکصد شخصیت برتر تاریخ سینما قرار گرفت.

 

به گزارش خبرآنلاین، دیوید بکهام تصویری از خودش منتشر کرد در کنار کاراکتر اصلی نمایش «مری پاپینز». نمایشی که این روزها در لندن روی صحنه است و البته همزمان یک ورژن دیگر از آن با بازی بهنوش طباطبایی در نقش مری پاپینز در تهران هم هر شب روی صحنه می‌رود.

«مری پاپینز» یک فیلم موزیکال محصول سال ۱۹۶۴ کمپانی والت دیزنی است که جولی اندروز بازیگر اصلی آن موفق به دریافت جایزه اسکار برای بازی در آن شده است. از این اثر اقتباس‌هایی در قالب فیلم و تئاتر انجام شده که حالا به نظر می‌رسد دو اقتباس از آن همزمان در تهران و لندن روی صحنه نمایش قرار دارند. دیوید بکهام شب گذشته مهمان ورژن لندنی این نمایش بود.

البته اینروزها این نمایش موزیکال در ایران نیز اجرا می‌شود. علاوه بر بهنوش طباطبایی، آرمین رحیمیان، مهراوه شریفیان و احسان کرمی نیز در این بازی می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها