عبدالمالک ریگی روی صحنه تئاتر/ «بهنوش طباطبایی» و «آرمین رحیمیان» در «مری پاپینز»

بهنوش طباطبایی و آرمین رحیمیان در نمایش موزیکال مری پاپینز بازی می‌کنند.

سرویس فرهنگ مستقل آنلاینبعد از نمایش‌های اولیورتوییست و بینوایان این‌بار احمد سلیمانی قصد دارد تا نمایش موزیکال مری پاپینز را بعنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های فانتزی به روی صحنه ببرد.

علاوه بر بهنوش طباطبایی که حضورش در این نمایش قطعی است، آرمین رحیمیان نیز در این نمایش بازی خواهد کرد. او پیش از این در شبی که ماه کامل شد نقش عبدالمالک ریگی را بازی کرده بود.

این نمایش اقتباسی آزاد از مجموعه داستان‌های مری پاپینز با ترانه‌سرایی دراماتورژی محمد کوهستانی است، داستانی که دیدار پرستار کودکان کودکان مری پاپینز را با خانواده آقای بنکس روایت می‌کند. حضور مری در خانواده آقای بنکس سرآغاز اتفاقات اسرارآمیز می‌شود و تغییرات زیادی را به همراه دارد.

بهنوش طباطبایی در حالی در این نقش بازی خواهد کرد که پیش از این دو سال متوالی کاندید بهترین بازیگر زن برای نمایش‌های داستان یک پلکان و ابرهای پشت حنجره به کارگردانی رضا گوران از جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سالهای 88 و 89 شده بود. او همچنین در آثار دیگری همچون آدامس خونی، آینه‌های روبرو، شکاربادبادک‌ها، ترانه‌های قدیمی و آدامس خونی بازی کرده است. 

طباطبایی در حال حاضر فیلم سینمایی ماجرای نیمروز2- ردخون را روی پرده سینما دارد.

آرمین رحیمیان با بازی نقش عبدالمالک ریگی در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد توانست نظر منتقدان زیادی را به خود جلب کند. او نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و جشن خانه سینما شد.

این نمایش موزیکال قرار است که از آبان ماه سال جاری روی صحنه تالار وحدت برود.

حجم ویدیو: 2.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها