قائم مقام شبکه سوم سیما

بازگشت «حالا خورشید»، ادامه «عصر جدید»، شروع یک «سریال طنز»

شبکه سوم سیما در کنداکتور خود، از آخرین وضعیت برنامه‌های تابستان 98، اخباری را منتشر کرد.

بازگشت «حالا خورشید»، ادامه «عصر جدید»، شروع یک «سریال طنز»

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: آقای محسن یزدی قائم مقام شبکه سوم سیما در تشریح آخرین وضعیت برنامه‌های شبکه سوم سبما در فصل تابستان گفت: متاسفانه ما در اکثر برنامه‌ها تهران‌زده شده‌ایم. ما فراموش کرده‌ایم که ایران تنها در تهران خلاصه نمی‌شود. نقاط دیگری در ایران وجود دارد که جوانانش پتانسیل زیادی دارد اما امکانات در آن محدود است. به همین خاطر برنامه عصر جدید و ستاره‌ساز بدلیل توجه به این موضوع همچنان ادامه خواهند داشت. برنامه عصر جدید یکی از پربننده‌ترین برنامه‌های حال حاضر صدا و سیما است.

وی در ادامه افزود: رسالت صدا و سیما بعنوان رسانه ملی ایجاد کردن شرایط یکسان برای همه است و به همین خاطرما در دو برنامه ستاره‌ساز و عصر جدید بدلیل اینکه طیف گسترده‌ای از هموطنان ما را شامل می‌شوند، (ما میزبان جوانانی هستیم که تاحالا تهران را ندیده بودند) کوشش نمودی امکانی برابر برای همه شرکت کنندگان ایجاد کنیم تا از این طریق هرکس که فکر می‌کند توانایی ویژه‌ای دارد، در این برنامه‌ها حضور پیدا کند.

آقای یزدی به برنامه‌هایی فکری با مخاطبان خاص خود نیز اشاره کردند: برنامه میدان انقلاب و بدون توقف هردو جزو برنامه‌های فکری هستند که به روی آنتن می‌رود؛ تا ضمن اینکه موضوعات مهمی در آن مطرح می‌شود از این طریق خیلی واضح، به سوالات مردم هم پاسخ داده شود.

وی در خصوص سریال‌سازی که مخاطبان بی‌شماری دارد گفت: سریال گاندو یک تجربه خیلی خوب برای ما بود چرا که با وجود تعجب دوستان از پخش آن بروی آنتن شبکه سه، این سریال مخاطبان خود را پیدا کرده و مورد توجه قرار کرفته است. اما پس از سریال گاندو ما یک سریال طنز به روی آنتن خواهیم داشت.

قائم مقام شبکه سه از بازگشت برنامه حالا خورشید و سلام صبح بخیر با یک شکل جدید در تابستان خبر داد.

در پایان آقای یزدی از مردم دعوت کرد تا مستند‌های که در این شبکه پخش می‌شود را تماشا کنند. وی گفت: امیدوارم مردم از آثار جدید در حوزه مستند استقبال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها