آقای رئیسی مثل پدر می‌ماند، آنقدر که نسبت به نخبگان دلسوز و مهربان است!

اصلا روحیه‌ شخص آقای رئیسی روحیه همگرایانه و پدرانه است و آن را از نهادهای مختلف به ویژه ما که با یک جامعه خاص نخبگی مواجهیم، توقع دارند.

آقای رئیسی مثل پدر می‌ماند، آنقدر که نسبت به نخبگان دلسوز و مهربان است!

سیدمحمد هاشمی، قائم مقام و معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد، گفت:

ما در حوزه کشف حجاب به صراحت اعلام موضع کرده‌ایم. رویکرد دولت آقای رئیسی نه‌تنها در جهت تقابل با هنرمندان نیست بلکه همیشه در جهت تعامل بوده است. اصلا روحیه‌ شخص آقای رئیسی روحیه همگرایانه و پدرانه است و آن را از نهادهای مختلف به ویژه ما که با یک جامعه خاص نخبگی مواجهیم، توقع دارند.

تعجب من را برای بیانیه خانه سینما ضربدر چهار هزار کنید! چون روال تعامل ما این نبود. چرا این بیانیه‌ها بیرون می‌آید؟ ما این را تلاشی در این جهت می‌دانیم که تعامل، انتفاع و رونق فرهنگی به اسم این دولت زده نشود.

موثرین می‌دانند که برای حل بعضی از موارد و مشکلات سینما یا اهالی آن، چقدر شخص وزیر و دیگر مسئولین ارشاد دوندگی دارند در ادامه، به موضوع حواشی مربوط به حجاب در بین بعضی از بازیگران سینما و بیانیه خانه سینما اشاره کرد و از معاون حقوقی و قائم مقام وزیر ارشاد پرسید که آیا همراهی که او می‌گوید درباره بخش سینما نیز وجود داشته است یا نه.

چرا این بیانیه‌ها بیرون می‌آید؟ ما این بیانیه را تلاشی در این جهت می‌دانیم که تعامل، انتفاع و رونق فرهنگی به اسم این دولت زده نشود. این موضوع را یا عمد رسانه‌ای می‌دانم و یا عدم گفت‌وگو و شناخت از یکدیگر./ ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها