کسی که روسری برداشتن را معادل لخت مادرزاد شدن می‌داند باید در کلینیک پزشکی بستری شود

اگر آقای رحیم پور روسری برداشتن را معادل لخت مادرزاد شدن می‌داند بهتر است هرچه زودتر ایشان را در یک کلینیک پزشکی تخصصی بستری کنند.

کسی که روسری برداشتن را معادل لخت مادرزاد شدن می‌داند باید در کلینیک پزشکی بستری شود

شلاق زدن رحیم پور ازغدی در نماز جمعه

سید عبدالجواد موسوی نوشت:

اگر همه آن جمله بیربط و پریشان را ناشی از اطلاعات و دانش آقای رحیم پور ازغدی بدانیم و یا در بهترین حالت آن را لغزش زبانی فرض کنیم، با این جمله چه کنیم؟: کل لباس‌هایش را درآورد. جمله خیلی صریح است و نیاز به شرح و تفسیر ندارد.

مگر این که بگویید آقای رحیم پور روسری برداشتن را معادل لخت مادرزاد شدن می‌داند که در آن صورت بهتر است هرچه زودتر ایشان را در یک کلینیک پزشکی تخصصی بستری کنند. حضور چنین افرادی در جامعه به شدت خطرناک است و ممکن است فجایع غیر قابل جبرانی را رقم بزند. امیدوارم دوستان آقای رحیم پور این مسئله را به صورت جدی دنبال کنند.

و اما برگردیم به همان داستان صدر اسلام. آن مقدار که من از تاریخ صدر اسلام می‌دانم اگر رحیم پور ازغدی در آن روزگاران می‌زیست و چنین دروغ و تهمتی را به یک خانم نسبت می‌داد اول از همه از شورای عالی انقلاب فرهنگیِ صدر اسلام اخراج می‌شد و بعد هم قطعا در اولین نماز جمعه پیش رو او را شلاق می‌زدند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • زارعی

    اظهار نظر های شما مثل کسی است که پر از عیب و ایراد است اما از طرف مقابل که انسانی با استعداد و توانمند و سالم است اما یک عیب سهوی پیدا می کند همان را علم می نماید که ای مردم بیایید که این آقا چه گفت و از دایره جامعه باید حذف شود یا بطور مثال آقای رحیم پور ازغدی از ۲۰ گرفته ۱۹/۷۵ ولی افرادی که مقابل ایشان هستند مردود و در حد صفر یا دو و سه هستند حالا همان اشتباه کوچک بزرگ می کنند که آقای رحیم پور ازغدی هم مثل ما یا بدتر از ما است شما حداقل مثل آقای رحیم پور ازغدی شوید ما از خدا می خواهیم که شما اصلاح کند

  • ناشناس

    از روسری برداشتن شروع میشود به لخت مادر زاد شدن ختم میشود پس کسی که برعکس فکرمیکند واینقدر خودفروخته است که حتی واژه هایش هم وابسته بایدبه اصطلاح در کلینیک بستری شوددر بیشرفی از فراماسون ها جلوترید

    • ناشناس

      از روسری اجباری شروع میشود تا به دلار 50 هزار تومانی میرسد. آخر این هم شد منطق؟ مثل اینکه بگویم از قدم گذاشتن روی کره ماه شروع میشود تا به افزایش طلاق در آمریکا بیانجامد بعد هم هزار تا دلیل میتراشیم.

  • صبا

    سخن آقای رحیم پور اشتباه بود،اما سخن شما اشتباه تر ،ایشان واژه کل لباس را نگفتند،فقط گفتن لباسش رو در آورد.البته این حرف ایشان اصلا خوب نبود.

  • رامین

    آقای موسوی بنظر میرسد بستری شدن شما در کلینک روانپزشکی واجب تر است. اصل ماجرا را رها کردی و به فرع چسبیده ای .

  • ارش

    در این کشور خیلی ها هستند که بایستی بستری شوند

  • ناشناس

    خطاب به سید عبدالجواد موسوی : بهتر است سری به ایستگاههای مترو بزنید. کار از برداشتن روسری گذشته و چیزی نزدیک به برهنگی رسیده است. لطفا" یک سوزن به خوتان بزنید و یک جوالدوز به دیگران.

    • ناشناس

      برادر یا خواهر آیا دهخدا و معین را میشناسید؟ بد نیست لغتنامه فارسی در خانه اتان بگذارید و قبل از اظهار فیض یک نگاهی به آنها بکنید.

  • ناشناس

    تو خفه شو از بی حجابی زنی دفاع می کنی که به حساب خودش الگو جوان است درمثال که مناقشه نیست تو برو خودت را درمان کن ‌که از فحشا وفساد داری دفاع می کنی شاید برای رآی احتیاج داری

  • احمد

    راست میگه دیگه .
    همین حمایتها زا از این پتیاره ها را کردید که هار شدند

  • رامین

    مسئول سایت که اسم سایت را مستقل گذاشته ای ، چرا وقتی در نظرهای ارسالی از سوی مخاطبان ، علامت مثبت و تایید نظر کلیک می شود علامت منفی به همان نظر هم خودبخود چند تا بالا میرود ؟؟؟ یا اطلاع دارید و اقدامی در رفع آن نمی کنید و تعمدی است که در اینصورت با شما حرفی نیست و انصاف و وجدان فراموش . و اگر نمی دانید که الان اعلام شد و پیگیری کنید چون به اعتبار شما لطمه میزند .

  • ناشناس

    واقعا بعضی از افراطی های تندرو را با نظراتی که میدهند باید در اورژانس بیمارستان روانی بستری کرد

  • رضا

    نه بابا!
    اون وقت کسی که دنبال لخت کردن تدریجی دختران و زنان است چی؟

  • من

    خیلی گستاخانه صحبت کردید. چه کسی به شما اجازه داده اینقدر بی ادبانه درمورد استاد صحبت کنید؟ طوری نوشتید که از یک روانی نیازمند بستری بر میاد و یا اگر سالم هستید که باید در ملا عام شلاق بخورید

  • عآی

    استاد‌ازغدی‌خیلئ‌غالم‌ومجاهد‌ناطق‌توانا‌شهآدتطلب‌است

  • ناشناس

    آقای مروج و حامی بی حجابی مثل اینکه از چپ و راست از رسانه خارج تا داخل و شما از زمین و آسمون می بارید برای ادامه بی حجابر ۱۴ ماهه ، وای بر شما، حکم خود خدا در قران حجاب الزامیست گویا بدجوری این ۱۴ ماه بی حجابی بهتون ساختا و انگار که ۴۳ سال قبل الزام حجاب گویا اصلا براتون وجود نداشته ، واقعا وقاحت تا چه حد!؟؟ اتفاقا این شلاق رو باید طبق قانون کشورت به بی حجاب و کشف حجاب ۷۴ ضربه شلاق برای کشف حجاب طبق اصل ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی به این بی حجابهای آزاد گذاشته شده ۱۴ ماهه زد ولی ۱۴ ماه متاسفانه گویا آزاد گذاشته شده

  • علیرضا

    به خون شهدا قسم ۱۴ ماه خانواده های شهدا خوار در چشم و استخوان در گلو هستن از دیدن کشف حجاب ۱۴ ماهه ، حتی بعضیهاشون والله ماههاست از خانه خارج نمی شوند، که اینطور این لجاره ها با خیال راحت از دیگر بازداشت نشدن و با خیال راحت از دیگر سوار گشت نشدن حتی به کشف مانتو روی آوردن و حتی کم کم به تاپ ناف پیدا ، خجالت بکشید تا قبل از ۱۴ماه قبل این لجاره ها حتی جرئت کشف حجاب نداشتن و شل حجاب با مانتو کوتاه بازداشت و روانه ون میشد که اگر افراط بود چه شده که اکنون در برابر کشف حجاب کامل و حتی کشف مانتو در ملاعام اینگونه بی تفاوت یا گاه به گاه در دوتا ایستگاه فقط تذکر نمایشی می دهید!؟ آنهم در برابر جرم مشود کشف حجاب بجای بازداشت فوری!؟ که اونهم تمیکین نمی کنند این مصداق تفریط است

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها