اولین واکنش روحانی به تحریم ظریف از سوی آمریکا/کاخ سفید از مصاحبه‌های ظریف می‌لرزد/هم می‌گویند مذاکره هم وزیرخارجه را تحریم می‌کنند

مستقل آنلاین/رئیس جمهور با بیان اینکه تمام ارکان کاخ سفید از مصاحبه های ظریف می لرزد، گفت:هرروز می گویند آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران هستند اما وزیر خارجه اش را تحریم می کنند.

اولین واکنش روحانی به تحریم ظریف از سوی آمریکا/کاخ سفید از مصاحبه‌های ظریف می‌لرزد/هم می‌گویند مذاکره هم وزیرخارجه را تحریم می‌کنند

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز به همراه همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت سفری یک روزه به تبریز داشت.

رئیس جمهور  در آیین افتتاح بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی هریس و آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی سهند بناب به تحریم ظریف از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: هرروز می گویند آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران هستند اما وزیر خارجه اش را تحریم می کنند.

اهم اظهارات رئیس دولت دوازدهم را بخوانید؛

*این اقدام نشان می دهد دشمنان آنقدر عاجز شده اند که فرصت تفکر ندارند.

*اگر می خواهند مذاکره کننده جز وزارت خارجه مگر راه دیگری هست؟ او رییس دستگاه سیاست خارجی است.

*تمام ارکان کاخ سفید از مصاحبه های ظریف می لرزد.

*قدرت وزیر خارجه، رییس جمهور و رهبر معظم انقلاب ما از کجاست؟ قدرت ما از مردم است.

*ادعای ابرقدرتی دارند اما از منطق و مصاحبه یک دیپلمات شجاع و مقتدر مثل ظریف می‌ترسند.

*بسیار روز خوبی برای من و هیات دولت و مردم آذربایجان‌شرقی و شهرستان هریس است که قدم دیگری برای رونق اقتصادی کشور و رشد اقتصادی بر می‌داریم. 

*در ظرف چند سال این نیروگاه شروع شده و تا سال ۹۸ به اتمام رسیده است باعث خرسندی است، این نیروگاه که در این چند سال توانسته قدم بسیار بزرگی را بردارند برای همه ما مایه مباهات است. 

*طرح‌های زیربنایی برای تحولات اجتماعی، اقتصادی بسیار حائز اهمیت است، معمولا این نعمت‌ها در زمانی که انسان می‌تواند به خوبی و راحتی استفاده کند اصل نعمت یادش می‌رود و شبیه ماهی که در آب است و آب را فراموش می‌کند. 

* اگر خدایی ناکرده قطعی برق در بیمارستان داشته باشیم یا مواد ضروری تولید شده به علت برق تولید نشود بهتر احساس می‌شود که این خدمات اجتماعی چقدر ضرورت دارد.

*همین آماری که وزیر نیرو به آن اشاره کرد که در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی مقدار برق کشور ۷ هزار مگاوات بوده و در آغاز دولت تدبیر و امید ۶۹ هزار مگاوات بوده و امروز که در خدمت شما هستیم 81 هزار و 700 مگاوات است که این به معنای یک رشد بسیار چشمگیر در زمینه سرمایه‌گذاری و تولید در زمینه انرژی است. 

*ورود به تکنولوژی مدرن برای بالا بردن راندمان یک ظرفیت بزرگ است،  راندمان ۵۸ درصد یک راندمان بزرگی بوده و تحولی بسیار بزرگ است که بتوان از نیروگاه‌ها استفاده کرد. 

*هر افتتاحی یک نوع فتح و سرآغاز یک موفقیت برای رشد اجتماعی و اقتصادی است، در سال جدید در هر ماه شاهد یک افتتاح در زمینه آب و برق بودیم و امروز نیز چنین است.

 

منبع: خبر آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها