مردم باید در برابر فضای مجازی محافظت شوند

نکته دیگر در رهنمودهای مقام معظم رهبری تبیین یکی از مصداق های مهم حقوق عمومی است. مردم در مقابل شایعات، دروغ‌ها و سخنان هراس‌افکن در فضای مجازی و رسانه‌ها باید در امنیت باشند.

مردم باید در برابر فضای مجازی محافظت شوند

مردم باید در برابر فضای مجازی و رسانه‌ها محافظت شوند

 آیت‌الله سعیدی با تأکید بر اینکه بر اساس قانون اساسی احیاء حقوق عامه و گسترش آزادی های مشروع از وظایف قوه قضائیه است، افزود: بر همه قوا به ویژه مسئولان قوه قضائیه در جهت صیانت از حقوق عمومی مردم واجب است امنیت روانی مردم را در برابر شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان و سربازان جنگ نرم دشمن در فضای مجازی تأمین کنند.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد در ادامه تفسیر سوره توبه اظهار کرد: خداوند در آیه ۴۶ این سوره درباره منافقان می‌فرماید این افراد در هر جریان و حرکتی با نفاق و شرک‌ خودشان خلل ایجاد می‌کردند.

امنیت روانی مردم در فضای مجازی و رسانه مصداق حقوق عامه است

سعیدی با بیان اینکه رهبر انقلاب در دیدار مسئولان قوه قضائیه رهنمودهای مهمی را بیان کردند که منشور تحول قضایی است و باید نصب‌العین مسئولان قضایی در سطوح گوناگون قرار گیرد، افزود: رهبر انقلاب به سنت‌های الهی در قرآن اشاره کردند که لازم است به فرهنگ عمومی تبدیل شود و در محاسبات سیاسی مدیران نظام اسلامی در مسیر حرکت ایران بر پایه سنت های الهی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نکته دیگر در رهنمودهای مقام معظم رهبری تبیین یکی از مصداق های مهم حقوق عمومی است، گفت: امنیت روانی مردم مصداق حقوق عامه است و مراد این است که مردم در مقابل شایعات، دروغ‌ها و سخنان هراس‌افکن در فضای مجازی و رسانه‌ها باید در امنیت باشند.

امام جمعه قم با تأکید بر اینکه بر اساس قانون اساسی احیاء حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع از وظایف قوه قضائیه است، افزود: امروز اعلام می‌کنیم بر همه قوای کشور به ویژه مسئولان قوه قضائیه در جهت صیانت از حقووق عمومی مردم واجب است امنیت روانی مردم را در برابر شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان و سربازان جنگ نرم دشمن در فضای مجازی تأمین کنند.

وی در پایان با اشاره به گرانی اجاره بها از صاحبان اماکنی که نسبت به مستأجران خود مدارا کردند تشکر کرد و گفت: با توجه به تعیین سقف افزایش اجاره بها در تهران به ۲۵ درصد و در شهرستان‌ها به ۲۰ رصد و با توجه به فتوای مقام معظم رهبری مستأجران می‌توانند با خیال راحت در خانه‌هایی که بر اساس سقف تعیین شده تمدید شده است نماز و عبادت خود را بدون اشکال انجام دهند./فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها