با استفاده از فضای مجازی می خواهند مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید کنند

دشمن در تلاش است با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه که با دلارهای آمریکایی و صهیونیستی و کشورهای سعودی اداره می‌شوند مردم ایران را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید کنند.

با استفاده از فضای مجازی می خواهند مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید کنند

با استفاده از فضای مجازی می خواهند مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید کنند

سردار غلامرضا سلیمانی در یادوراه شهدای بختیاری شهرستان لنجان و گرامیداشت سردار شهید محمدیار خدادادی در فولادشهر اظهار داشت: ملت ایران در بین ملت‌های جهان این افتخار را دارد که در عصر حاضر فرهنگ عاشورا را در مقابل چشمان دنیا بار دیگر به نمایش بگذارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قوم بختیاری در دوران انقلاب اسلامی بیشترین حجم فداکاری را در کنار دیگر اقوام ایران در میدان‌های مختلف از خود نشان داد،

وی عنوان کرد: جامعه بختیاری ده‌ها هزار شهید را تقدیم کشور کرده و در میان آنها فرماندهان و سرداران شهیدی وجود دارد که در برخی عملیات‌ها نقش کلیدی و محوری داشتند و این برجستگی یک نشان افتخار بر سینه قوم بختیاری است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمن در تلاش است حقایق را وارونه جلوه دهد، گفت: دشمن در تلاش است با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه که با دلارهای آمریکایی و صهیونیستی و کشورهای سعودی اداره می‌شوند علیه انقلاب اسلامی فعالیت کنند و شاه بیت تلاش این رسانه‌ها این بوده که مردم ایران را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید کنند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر جهاد نظامی به جهاد فرهنگی، اقتصادی و جهاد تبیین تبدیل شده است و اگر امروز شهدای ما در قید حیات بودند، تمام نیروی خود را در عرصه جهاد تبیین صرف می‌کردند چرا که جهاد تبیین جلوگیری از تحریف حقایق توسط دشمن است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان رهبری که هوشمندانه و عزتمندانه از حقوق و آینده ملت ایران دفاع می‌کند، ترس بزرگی را برای مستکبران ایجاد کرده‌اند و اگر شخصیت ایشان شناخته شوند، جایی برای عرض اندام رهبران دنیا باقی نخواهد ماند و بر همین اساس تمام ظرفیت خود را متوجه این شخصیت‌ها می‌کنند.

سردار سلیمانی گفت: هر یک از ما باید یک جهادگر در عرصه جهاد تبیین باشیم و با دقت و حوصله پاسخ سوالات افرادی که سوال داشته و دچار ابهام هستند را بدهیم، البته این مسئله بدان معنا نیست که ما در درون کشور دچار مشکل نبوده و یا مسئولیت هیچ مشکلی را نمی‌خواهیم بپذیریم.

وی بیان کرد: دولت مردمی، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ توسط ملت ایران انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرد و در تلاش است مشکلات ملت ایران را برطرف کرده، به نیازهای جوانان پاسخ داده، شرایط اقتصادی و تولید را بهبود بخشیده و ارزش پول ملی را افزایش دهد اما دشمن تلاش می‌کند جامعه را ملتهب ساخته تا برنامه‌های دولت اجرایی نشود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: باید دقت کنیم انسجام و همراهی با مسئولان خدمتگزار در حل مشکلات مؤثر بوده تا مشکلات مردم در روند صحیح مدیریت برطرف شود اما تحقق این مهم نیازمند آن بوده که دشمن مجال میدان‌داری پیدا نکند./تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها