اگر این جراحی اقتصادی اتفاق نمی‌افتاد، فساد قدرت می‌گرفت

اگر جراحی اقتصادی که طی دولت های گذشته نیز مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود، در این دولت نیز رخ نمی‌داد و به ان بی‌توجهی می شد، این شبکه فساد قدرت می گرفت.

اگر این جراحی اقتصادی اتفاق نمی‌افتاد، فساد قدرت می‌گرفت

به نقل از روابط عمومی سپاه خراسان رضوی، سردار سید هاشم غیاثی، در جمع استادیاران شبکه صالحین بسیج این استان افزود: متأسفانه مافیای فساد در موضوع نان، گوشت و مرغ به عنوان کالای اساسی و معیشتی مردم در این ایام فعال بوده و در این اوضاع سخت در حال کسب درآمد بودند و در پی اقدامات همین مفسدان در عرصه‌های اقتصادی، بدبینی به نظام اسلامی ایجاد کرده بودند که برخورد قاطعانه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تصمیمات گرفته شده در مورد جراحی اقتصادی را به فال نیک می گیریم، افزود: با تبعیت از رهبر انقلاب، امیدوار به آینده کشور هستیم و این نیز یکی از مواردی است که همانند سایر مسائل در مسیر انقلاب اسلامی وجود دارد.

فرمانده سپاه استان گفت: جراحی اقتصادی دارای برکات زیادی است و از جمله این برکات می توان به کشف پشت صحنه های شبکه فساد اشاره کرد که اگر غیر از این موارد اتفاق می افتاد همواره شبکه مافیای اقتصادی در جامعه وجود داشتند و کشف نمی شدند و دولت ها نیز بی اطلاع از این موارد فعالیت خودشان را ادامه می‌دادند و مردم نیز در حال تحمل فشارها بودند.

وی افزود: متأسفانه برخی افراد دارای سابقه محوریت در برهه های مختلف انقلاب اسلامی متأثر از فضای مجازی شدند و حرف های بیگانگان را تکرار می کنند، در این شرایط ما باید تکالیف خود را بدانیم.

سردار غیاثی با تأکید بر این که امروز در جبهه انقلاب باید تلاش هدفمند و با برنامه داشته باشیم، تصریح کرد: خودمان را به عنوان خادمان مردم در حل مشکلات اقتصادی موظف دانستیم و به عنوان مسئول نظام اسلامی احساس تکلیف کردیم که در همین راستا در پیگیری صورت گرفته با حقایق مواجه شدیم و مردم نیز از اینکه سپاه وارد میدان شده ابراز خرسندی می کردند.

وی با اعلام اینکه به آینده امیدوار هستیم و هر جایی لازم باشد با اقتدار ورود خواهد شد، افزود: اگر جراحی اقتصادی که طی دولت های گذشته نیز مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود، در این دولت نیز رخ نمی‌داد و به ان بی‌توجهی می شد، این شبکه فساد قدرت می گرفت.

فرمانده سپاه استان با تأکید بر این که بایستی نظارت و رصد بازار و معیشت مردم ادامه داشته باشد، تصریح کرد: باید مسئولان به صورت پیش‌دستانه و با آینده نگری به سراغ شناسایی و رفع مشکلات مردم در شرایط خاص بروند.

وی افزود: اقدامات اقناعی در راستای امیدآفرینی با توکل و اخلاص در این عرصه دارای اهمیت است.

سردار غیاثی اظهار داشت: کار قرارگاهی یعنی پای کارآوردن تمامی ظرفیت ها برای پیشبرد اقدامات که در حوزه صالحین بسیج نیز دستورالعمل های لازم وجود دارد و باید همکاری‌های متقابل با دستگاه ها و متولیان امر تعریف شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها