درگیری لفظی قالیباف و روحانی در جلسه سران قوا

روزنامه اعتماد مدعی شد: طبق شنیده‌ها درجلسه اخیر سران قوا، حسن روحانی ، رئیس‌ جمهوری به محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس با ناراحتی گله می‌کند و می گوید شما در دیدار با رهبری بسته اقتصادی رونمایی کردید در حالی که رهبری گفتند " فرمانده جنگ اقتصادی دولت و بنده هستم!" قالیباف در جواب می‌ گوید مجلس به دنبال حاشیه و مچ ‌گیری از دولت نیست اگرچه به راحتی می تواند این کار را انجام دهد، اشکالی ندارد شما فرمانده، ببینیم می‌توانی اجرا کنید یا فقط طبق این چند سال حرف می‌زنید که وضع کشور به این وضعیت افتاده است.

حجم ویدیو: 5.89M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10

در جلسه سران قوا چه گذشت؟ /ابراز ناراحتی روحانی از قالیباف نسبت به رونمایی بسته ‌اقتصاد مردمی

 طبق شنیده ها در جلسه اخیر سران قوا، روحانی به قالیباف با ناراحتی گله می کند و می گوید شما در دیدار با رهبری بسته اقتصادی رونمایی کردید درحالی که رهبری گفتند فرمانده جنگ اقتصادی دولت و بنده هستم!

 قالیباف در جواب می گوید مجلس  به دنبال حاشیه و مچ گیری از دولت نیست اگرچه به راحتی می تواند این کار را انجام دهد، اشکالی ندارد شما فرمانده، ببینیم می توانی اجرا کنید یا فقط طبق این چند سال فقط حرف می زنید و وضع کشور به این وضعیت افتاده است.

رئیس کمیسون برنامه و بودجه: چالشی در جلسه سران قوا نبود

حاج بابایی گفت: در نخستین جلسه سران قوا پس از شروع به کار مجلس یازدهم جز تصمیم قاطع سران سه قوا برای پیگیری مسائل ارزی کشور، هیچگونه چالشی نبود.

تکمیلی

 سخنگوی دولت این خبر را تکذیب کرد.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها