افشاگری درباره احمدی نژاد: با چمدان دلار جابجا می‌کردند!

افشاگری درباره معاملات نفتی احمدی نژاد و محصولی: دلارها را با چمدان به ایران آوردند!

افشاگری درباره احمدی نژاد: با چمدان دلار جابجا می‌کردند!

کاردار اسبق ایران در جمهوری آذربایجان با افشای جزئیاتی مهم و تکان دهنده از سوآپ نفتی آذربایجان و نقش محصولی و احمدی نژاد در این معامله نفتی، می‌گوید:

 ۹۰ درصد ثروت محصولی از طریق سوآپ نفتی بدست آمده که برای اثبات این قضیه کافی است گردش مالی محصولی قبل و بعد از ورود به سوآپ نفتی را مدنظر قرار بدهند.

پای محصولی را احمدی‌نژاد به پروژه سوآپ نفتی باز کرده و باید پاسخ دهد که چرا این کار را انجام داد؟ محصولی چه نقشی در این بازی داشت؟ متولی امر که سازمان همیاری‌های استان اردبیل بود.

از طرفی خود احمدی‌نژاد هم نسبت به استان اردبیل بیگانه بود و شناختی نداشت، بعد هم که آمد محصولی را وصل کرد که اصل قضیه او باشد و همه کارها را به او سپرده بود به نحوی که پول را هدایت می‌کرد.

به احمدی‌نژاد گفتم کمیته‌ای با حضور میرحسین موسوی تشکیل شده که برای وزارتخانه افراد را معرفی می‌کند که احمدی‌نژاد در پاسخ گفت اسم من هم در آن لیست وجود دارد و من هم خندیدم و پرسیدم اسم شما هم در لیست وجود دارد؟ گفت بله./ خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • مهدی

    مردم ایشون رو دوست دارن .زمان اون گرونی اینقدر نبود.کمتر بد گویی کنید.مسکن مهر ایشون خوب بود.یارانش خوب بود که بعد اون دیکه خراب شد.اونی که ما دیدیم رو میگیم با نوشته های شما کاری نداریم.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها