احمدی‌نژاد توهم زده که به زودی نظام سقوط می‌کند!

احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه بر این باور است نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.

احمدی‌نژاد توهم زده که به زودی نظام سقوط می‌کند!

عبدالرضا داوری می‌گوید:

تقریباً از زمستان سال ۹۶ که رهبر انقلاب عتاب صریح نسبت به احمدی‌نژاد داشتند، در همان جا متوجه شد که با ساختار و رژیم کنونی امکان بازگشت به کانون‌های قدرت را ندارد. در همین راستا احمدی‌نژاد تصمیم گرفت با اِلِمان‌ها، گفتارها و رویکردها مرزبندی خود را حفظ کند. 

برای مثال در قضیه غزه همه جناح‌های درون جمهوری اسلامی اعم از اصلاح‌طلب، اصول‌گرا و انقلابی موضع‌گیری مشترک داشتند برای مثال حتی خاتمی هم جنگ علیه مردم غزه را محکوم کرد.

 اما احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه بر این باور است نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.

در حقیقت احمدی‌نژاد سال‌هاست که دچار توهم فروپاشی جمهوری اسلامی است و تصور می‌کند که در صورت فروپاشی می‌تواند آلترناتیو جمهوری اسلامی باشد، مانند اتفاقی که در شوروی سابق اتفاق افتاد. البته این توهمی است که بقایی به احمدی‌نژاد القاء کرده و بر همین اساس به دنبال مواضع متفاوت است./ خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • مهدی

    بالاخره 8 سال در راس حکومت بوده واز خیلی چیز ها که مردم عادی بی خبرند ایشون اطلاع داره که اینجور سکوت کرده.سکوتش معنای زیادی داره که هیچ کس جرات نداره با هاش در بیفته.مردم قشر ضعیف و متوسط دوسش دارن.

  • ناشناس

    ولی اکثریت مردم با توهمی که از آن نام بردید موافقند ولی اینکه خود احمدی نژاد الترناتیو باشد یا خیر چندان موافق نیستند

  • مهدی

    نظام هیچ وقت سقوط نمیکنه. اعتماد مردم .اعتقاد مردم. ارامش در زندگی مردم سقوط کرده بر اثر گرانی ها .واقعن به فکر کارگران باشید.خیلی زود دیر میشه.حال جوونها مون هر روز بدتر میشه.اجاره خونه بالا.هزینه شکم برای کارگران سرسام شده.ازدواج رشد منفی داره. در حال بیداد هست .

  • ناشناس

    اجمدی نژاد هیچی تبود ، نیست و نخواهد بود فقط عده ای بخصوص وسایل ارتباط جمعی الکی بزرگش کردند . و طیفی از سو. استفاده کننده گان دورش جمع شدند و زیر بیرقش سینه زدند. میر حسین موسوی چقدر خوب این روزها را پیش بینی میکرد.

  • ایرانی

    چرا آزاد می گردد . باید در بند باشد چرا نیست ؟؟؟؟؟؟؟

  • متنا

    معمولا یهودیهای خاموش در این قضیه سکوت کرده اند

  • ناشناس

    چقدر راحت بهتان میزنید

  • ناشناس

    اگر این توهم است بنده هم همین توهم را دارم. من این توهم را موقعی داشتم که تلویزیون میلی سکوهای نفتی بصره را نشان میداد و شماها باور کرده بودید که بزودی عراق و بعد از آن عربستان و کویت را هم به بلای ایران گرفتار خواهید کرد. خوشحالم که بدبختی ما دنیا را نگرفت.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها